Zeminu i techniku zde snáší a vynáší portálový jeřáb.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Metro D, Magazín Nová Praha, vizualizace|
Zdroj: vizualizace IPR
Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha|
Zdroj: vizualizace Metroprojekt Praha
Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha|
Zdroj: vizualizace Metroprojekt Praha
Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha|
Zdroj: vizualizace Metroprojekt Praha
Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha|
Zdroj: vizualizace Metroprojekt Praha
Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha|
Zdroj: vizualizace Metroprojekt Praha
Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha|
Zdroj: vizualizace Metroprojekt Praha
Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha|
Zdroj: vizualizace Metroprojekt Praha
Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha|
Zdroj: vizualizace Metroprojekt Praha
Společnost Reflecta Development připravuje kancelářský projekt u nádraží Krč a budoucí stanice metra D|
Zdroj: RoDoMi
Na pozemcích restituentů u budoucí stanice metra D chystá výstavbu firma Reflecta Development|
Zdroj: RoDoMi
Vedle dopravního uzlu v Krči plánuje Reflecta Development kancelářský projekt|
Zdroj: RoDoMi
Projekt firmy Reflecta Development bude sousedit s chystaným komplexem developera Central Group|
Zdroj: RoDoMi
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.|
Zdroj: Hochtief
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.|
Zdroj: Hochtief
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.|
Zdroj: Hochtief
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.|
Zdroj: Hochtief
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.|
Zdroj: Hochtief
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.|
Zdroj: Hochtief
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.|
Zdroj: Hochtief
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.|
Zdroj: Hochtief
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.|
Zdroj: Hochtief
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.|
Zdroj: Hochtief
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.|
Zdroj: Hochtief
Šachta pro výstavbu stanice Olbrachtova.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Na důlní práce dohlíží všudepřítomné sochy svaté Barbory, ochránkyně horníků.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Do šachty se pracovníci i novináři dostávají v kleci, kterou spouští portálový jeřáb.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Šachta na Olbrachtově je momentálně hluboká 29 metrů.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Do šachty se pracovníci i novináři dostávají v kleci, kterou spouští portálový jeřáb.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Dělníci razí budoucí staniční tunel Olbrachtova.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Dělníci razí budoucí staniční tunel Olbrachtova.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Práce jsou opravdu hlasité, tuto šachtu zakrývá protihluková hala, která má chránit alespoň částečně okolní obyvatele, kteří se kromě toho potýkají s neustálým prachem ze stavenišť.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Na tomto místě budou lidé sjíždět eskalátory do stanice.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Stanice Olbrachtova bude nejmenší ze všech a bude atypicky do oblouku, aby se vyhnula budovám nad zemí.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Odsud se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Odsud se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Do šachty tentokrát vede výtah.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Na ražení se v tomto úseku používají trhaviny. Na ostatních místěch se zemina vybagrovává a skalní horniny se sbíjí.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Na tomto místě se budou razit tunely, kudy pojedou vlaky.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Na tomto místě se budou razit tunely, kudy pojedou vlaky.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Z tohoto úseku odčerpají stavitelé až 4000 kubíků vody měsíčně.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Z tohoto úseku odčerpají stavitelé až 4000 kubíků vody měsíčně.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Na stavbě na tomto místě pracuje osmdesát lidí, vždy osm lidí v partě. Práce probíhají nepřetržitě.|
Zdroj: Dominik Kučera E15