Byrokratický oříšek Prahy. Výstavba metra D se opět posouvá a hrozí další zdražení

7/48
Zavřít
  • Zeminu i techniku zde snáší a vynáší portálový jeřáb.
    Zeminu i techniku zde snáší a vynáší portálový jeřáb.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Metro D, Magazín Nová Praha, vizualizace
    Metro D, Magazín Nová Praha, vizualizace| Zdroj: vizualizace IPR
  • Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha
    Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha| Zdroj: vizualizace Metroprojekt Praha
  • Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha
    Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha| Zdroj: vizualizace Metroprojekt Praha
  • Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha
    Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha| Zdroj: vizualizace Metroprojekt Praha
  • Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha
    Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha| Zdroj: vizualizace Metroprojekt Praha
  • Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha
    Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha| Zdroj: vizualizace Metroprojekt Praha
  • Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha
    Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha| Zdroj: vizualizace Metroprojekt Praha
  • Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha
    Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha| Zdroj: vizualizace Metroprojekt Praha
  • Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha
    Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha| Zdroj: vizualizace Metroprojekt Praha
  • Společnost Reflecta Development připravuje kancelářský projekt u nádraží Krč a budoucí stanice metra D
    Společnost Reflecta Development připravuje kancelářský projekt u nádraží Krč a budoucí stanice metra D| Zdroj: RoDoMi
  • Na pozemcích restituentů u budoucí stanice metra D chystá výstavbu firma Reflecta Development
    Na pozemcích restituentů u budoucí stanice metra D chystá výstavbu firma Reflecta Development| Zdroj: RoDoMi
  • Vedle dopravního uzlu v Krči plánuje Reflecta Development kancelářský projekt
    Vedle dopravního uzlu v Krči plánuje Reflecta Development kancelářský projekt| Zdroj: RoDoMi
  • Projekt firmy Reflecta Development bude sousedit s chystaným komplexem developera Central Group
    Projekt firmy Reflecta Development bude sousedit s chystaným komplexem developera Central Group| Zdroj: RoDoMi
  • Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
    Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.| Zdroj: Hochtief
  • Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
    Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.| Zdroj: Hochtief
  • Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
    Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.| Zdroj: Hochtief
  • Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
    Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.| Zdroj: Hochtief
  • Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
    Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.| Zdroj: Hochtief
  • Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
    Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.| Zdroj: Hochtief
  • Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
    Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.| Zdroj: Hochtief
  • Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
    Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.| Zdroj: Hochtief
  • Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
    Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.| Zdroj: Hochtief
  • Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
    Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.| Zdroj: Hochtief
  • Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
    Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.| Zdroj: Hochtief
  • Šachta pro výstavbu stanice Olbrachtova.
    Šachta pro výstavbu stanice Olbrachtova.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Na důlní práce dohlíží všudepřítomné sochy svaté Barbory, ochránkyně horníků.
    Na důlní práce dohlíží všudepřítomné sochy svaté Barbory, ochránkyně horníků.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Do šachty se pracovníci i novináři dostávají v kleci, kterou spouští portálový jeřáb.
    Do šachty se pracovníci i novináři dostávají v kleci, kterou spouští portálový jeřáb.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Šachta na Olbrachtově je momentálně hluboká 29 metrů.
    Šachta na Olbrachtově je momentálně hluboká 29 metrů.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Do šachty se pracovníci i novináři dostávají v kleci, kterou spouští portálový jeřáb.
    Do šachty se pracovníci i novináři dostávají v kleci, kterou spouští portálový jeřáb.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Dělníci razí budoucí staniční tunel Olbrachtova.
    Dělníci razí budoucí staniční tunel Olbrachtova.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Dělníci razí budoucí staniční tunel Olbrachtova.
    Dělníci razí budoucí staniční tunel Olbrachtova.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Práce jsou opravdu hlasité, tuto šachtu zakrývá protihluková hala, která má chránit alespoň částečně okolní obyvatele, kteří se kromě toho potýkají s neustálým prachem ze stavenišť.
    Práce jsou opravdu hlasité, tuto šachtu zakrývá protihluková hala, která má chránit alespoň částečně okolní obyvatele, kteří se kromě toho potýkají s neustálým prachem ze stavenišť.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Na tomto místě budou lidé sjíždět eskalátory do stanice.
    Na tomto místě budou lidé sjíždět eskalátory do stanice.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Stanice Olbrachtova bude nejmenší ze všech a bude atypicky do oblouku, aby se vyhnula budovám nad zemí.
    Stanice Olbrachtova bude nejmenší ze všech a bude atypicky do oblouku, aby se vyhnula budovám nad zemí.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Odsud se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.
    Odsud se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Odsud se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.
    Odsud se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Do šachty tentokrát vede výtah.
    Do šachty tentokrát vede výtah.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.
    Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.
    Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Na ražení se v tomto úseku používají trhaviny. Na ostatních místěch se zemina vybagrovává a skalní horniny se sbíjí.
    Na ražení se v tomto úseku používají trhaviny. Na ostatních místěch se zemina vybagrovává a skalní horniny se sbíjí.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Na tomto místě se budou razit tunely, kudy pojedou vlaky.
    Na tomto místě se budou razit tunely, kudy pojedou vlaky.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.
    Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Na tomto místě se budou razit tunely, kudy pojedou vlaky.
    Na tomto místě se budou razit tunely, kudy pojedou vlaky.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.
    Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Z tohoto úseku odčerpají stavitelé až 4000 kubíků vody měsíčně.
    Z tohoto úseku odčerpají stavitelé až 4000 kubíků vody měsíčně.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Z tohoto úseku odčerpají stavitelé až 4000 kubíků vody měsíčně.
    Z tohoto úseku odčerpají stavitelé až 4000 kubíků vody měsíčně.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Na stavbě na tomto místě pracuje osmdesát lidí, vždy osm lidí v partě. Práce probíhají nepřetržitě.
    Na stavbě na tomto místě pracuje osmdesát lidí, vždy osm lidí v partě. Práce probíhají nepřetržitě.| Zdroj: Dominik Kučera E15
Zeminu i techniku zde snáší a vynáší portálový jeřáb.
Metro D, Magazín Nová Praha, vizualizace
Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha
Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha
Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha
Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha
Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha
Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha
Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha
Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha
Společnost Reflecta Development připravuje kancelářský projekt u nádraží Krč a budoucí stanice metra D
Na pozemcích restituentů u budoucí stanice metra D chystá výstavbu firma Reflecta Development
Vedle dopravního uzlu v Krči plánuje Reflecta Development kancelářský projekt
Projekt firmy Reflecta Development bude sousedit s chystaným komplexem developera Central Group
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
Šachta pro výstavbu stanice Olbrachtova.
Na důlní práce dohlíží všudepřítomné sochy svaté Barbory, ochránkyně horníků.
Do šachty se pracovníci i novináři dostávají v kleci, kterou spouští portálový jeřáb.
Šachta na Olbrachtově je momentálně hluboká 29 metrů.
Do šachty se pracovníci i novináři dostávají v kleci, kterou spouští portálový jeřáb.
Dělníci razí budoucí staniční tunel Olbrachtova.
Dělníci razí budoucí staniční tunel Olbrachtova.
Práce jsou opravdu hlasité, tuto šachtu zakrývá protihluková hala, která má chránit alespoň částečně okolní obyvatele, kteří se kromě toho potýkají s neustálým prachem ze stavenišť.
Na tomto místě budou lidé sjíždět eskalátory do stanice.
Stanice Olbrachtova bude nejmenší ze všech a bude atypicky do oblouku, aby se vyhnula budovám nad zemí.
Odsud se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.
Odsud se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.
Do šachty tentokrát vede výtah.
Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.
Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.
Na ražení se v tomto úseku používají trhaviny. Na ostatních místěch se zemina vybagrovává a skalní horniny se sbíjí.
Na tomto místě se budou razit tunely, kudy pojedou vlaky.
Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.
Na tomto místě se budou razit tunely, kudy pojedou vlaky.
Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.
Z tohoto úseku odčerpají stavitelé až 4000 kubíků vody měsíčně.
Z tohoto úseku odčerpají stavitelé až 4000 kubíků vody měsíčně.
Na stavbě na tomto místě pracuje osmdesát lidí, vždy osm lidí v partě. Práce probíhají nepřetržitě.