Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha|
Zdroj: vizualizace Metroprojekt Praha
Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha|
Zdroj: vizualizace Metroprojekt Praha
Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha|
Zdroj: vizualizace Metroprojekt Praha
Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha|
Zdroj: vizualizace Metroprojekt Praha
Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha|
Zdroj: vizualizace Metroprojekt Praha
Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha|
Zdroj: vizualizace Metroprojekt Praha
Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha|
Zdroj: vizualizace Metroprojekt Praha
Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha|
Zdroj: vizualizace Metroprojekt Praha
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.|
Zdroj: Hochtief
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.|
Zdroj: Hochtief
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.|
Zdroj: Hochtief
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.|
Zdroj: Hochtief
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.|
Zdroj: Hochtief
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.|
Zdroj: Hochtief
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.|
Zdroj: Hochtief
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.|
Zdroj: Hochtief
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.|
Zdroj: Hochtief
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.|
Zdroj: Hochtief
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.|
Zdroj: Hochtief
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.|
Zdroj: Hochtief
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.|
Zdroj: Hochtief
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.|
Zdroj: Hochtief
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.|
Zdroj: Hochtief
Informační středisko k metru D pro veřejnost.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Šachta pro výstavbu stanice Olbrachtova.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Na důlní práce dohlíží všudepřítomné sochy svaté Barbory, ochránkyně horníků.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Do šachty se pracovníci i novináři dostávají v kleci, kterou spouští portálový jeřáb.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Šachta na Olbrachtově je momentálně hluboká 29 metrů.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Do šachty se pracovníci i novináři dostávají v kleci, kterou spouští portálový jeřáb.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Dělníci razí budoucí staniční tunel Olbrachtova.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Dělníci razí budoucí staniční tunel Olbrachtova.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Práce jsou opravdu hlasité, tuto šachtu zakrývá protihluková hala, která má chránit alespoň částečně okolní obyvatele, kteří se kromě toho potýkají s neustálým prachem ze stavenišť.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Na tomto místě budou lidé sjíždět eskalátory do stanice.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Stanice Olbrachtova bude nejmenší ze všech a bude atypicky do oblouku, aby se vyhnula budovám nad zemí.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Odsud se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Odsud se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Do šachty tentokrát vede výtah.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Na ražení se v tomto úseku používají trhaviny. Na ostatních místěch se zemina vybagrovává a skalní horniny se sbíjí.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Na tomto místě se budou razit tunely, kudy pojedou vlaky.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Na tomto místě se budou razit tunely, kudy pojedou vlaky.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Z tohoto úseku odčerpají stavitelé až 4000 kubíků vody měsíčně.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Z tohoto úseku odčerpají stavitelé až 4000 kubíků vody měsíčně.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Zeminu i techniku zde snáší a vynáší portálový jeřáb.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Zeminu i techniku zde snáší a vynáší portálový jeřáb.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Na stavbě na tomto místě pracuje osmdesát lidí, vždy osm lidí v partě. Práce probíhají nepřetržitě.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Na stavbě na tomto místě pracuje osmdesát lidí, vždy osm lidí v partě. Práce probíhají nepřetržitě.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Zeminu i techniku zde snáší a vynáší portálový jeřáb.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Na stavbě na tomto místě pracuje osmdesát lidí, vždy osm lidí v partě. Práce probíhají nepřetržitě.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Tato šachta vznikla při geologickém průzkumu nedaleko stávající stanice Pankrác na lince C.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Stavitelé už vyhloubili na 1,6 kilometru tunelů.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Tato šachta vznikla při geologickém průzkumu nedaleko stávající stanice Pankrác na lince C.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Výstavba přestupní stanice metra D Pankrác.|
Zdroj: e15 Michaela Szkanderová
Výstavba přestupní stanice metra D Pankrác.|
Zdroj: e15 Michaela Szkanderová