Subterra opět vyhrála tendr na stavbu metra D. Podle DPP jde o nejvýhodnější nabídku

4/57
Zavřít
  • Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha
    Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha| Zdroj: vizualizace Metroprojekt Praha
  • Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha
    Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha| Zdroj: vizualizace Metroprojekt Praha
  • Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha
    Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha| Zdroj: vizualizace Metroprojekt Praha
  • Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha
    Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha| Zdroj: vizualizace Metroprojekt Praha
  • Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha
    Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha| Zdroj: vizualizace Metroprojekt Praha
  • Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha
    Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha| Zdroj: vizualizace Metroprojekt Praha
  • Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha
    Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha| Zdroj: vizualizace Metroprojekt Praha
  • Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha
    Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha| Zdroj: vizualizace Metroprojekt Praha
  • Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
    Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.| Zdroj: Hochtief
  • Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
    Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.| Zdroj: Hochtief
  • Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
    Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.| Zdroj: Hochtief
  • Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
    Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.| Zdroj: Hochtief
  • Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
    Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.| Zdroj: Hochtief
  • Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
    Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.| Zdroj: Hochtief
  • Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
    Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.| Zdroj: Hochtief
  • Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
    Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.| Zdroj: Hochtief
  • Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
    Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.| Zdroj: Hochtief
  • Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
    Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.| Zdroj: Hochtief
  • Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
    Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.| Zdroj: Hochtief
  • Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
    Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.| Zdroj: Hochtief
  • Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
    Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.| Zdroj: Hochtief
  • Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
    Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.| Zdroj: Hochtief
  • Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
    Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.| Zdroj: Hochtief
  • Informační středisko k metru D pro veřejnost.
    Informační středisko k metru D pro veřejnost.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Šachta pro výstavbu stanice Olbrachtova.
    Šachta pro výstavbu stanice Olbrachtova.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Na důlní práce dohlíží všudepřítomné sochy svaté Barbory, ochránkyně horníků.
    Na důlní práce dohlíží všudepřítomné sochy svaté Barbory, ochránkyně horníků.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Do šachty se pracovníci i novináři dostávají v kleci, kterou spouští portálový jeřáb.
    Do šachty se pracovníci i novináři dostávají v kleci, kterou spouští portálový jeřáb.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Šachta na Olbrachtově je momentálně hluboká 29 metrů.
    Šachta na Olbrachtově je momentálně hluboká 29 metrů.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Do šachty se pracovníci i novináři dostávají v kleci, kterou spouští portálový jeřáb.
    Do šachty se pracovníci i novináři dostávají v kleci, kterou spouští portálový jeřáb.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Dělníci razí budoucí staniční tunel Olbrachtova.
    Dělníci razí budoucí staniční tunel Olbrachtova.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Dělníci razí budoucí staniční tunel Olbrachtova.
    Dělníci razí budoucí staniční tunel Olbrachtova.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Práce jsou opravdu hlasité, tuto šachtu zakrývá protihluková hala, která má chránit alespoň částečně okolní obyvatele, kteří se kromě toho potýkají s neustálým prachem ze stavenišť.
    Práce jsou opravdu hlasité, tuto šachtu zakrývá protihluková hala, která má chránit alespoň částečně okolní obyvatele, kteří se kromě toho potýkají s neustálým prachem ze stavenišť.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Na tomto místě budou lidé sjíždět eskalátory do stanice.
    Na tomto místě budou lidé sjíždět eskalátory do stanice.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Stanice Olbrachtova bude nejmenší ze všech a bude atypicky do oblouku, aby se vyhnula budovám nad zemí.
    Stanice Olbrachtova bude nejmenší ze všech a bude atypicky do oblouku, aby se vyhnula budovám nad zemí.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Odsud se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.
    Odsud se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Odsud se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.
    Odsud se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Do šachty tentokrát vede výtah.
    Do šachty tentokrát vede výtah.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.
    Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.
    Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Na ražení se v tomto úseku používají trhaviny. Na ostatních místěch se zemina vybagrovává a skalní horniny se sbíjí.
    Na ražení se v tomto úseku používají trhaviny. Na ostatních místěch se zemina vybagrovává a skalní horniny se sbíjí.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Na tomto místě se budou razit tunely, kudy pojedou vlaky.
    Na tomto místě se budou razit tunely, kudy pojedou vlaky.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.
    Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Na tomto místě se budou razit tunely, kudy pojedou vlaky.
    Na tomto místě se budou razit tunely, kudy pojedou vlaky.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.
    Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Z tohoto úseku odčerpají stavitelé až 4000 kubíků vody měsíčně.
    Z tohoto úseku odčerpají stavitelé až 4000 kubíků vody měsíčně.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Z tohoto úseku odčerpají stavitelé až 4000 kubíků vody měsíčně.
    Z tohoto úseku odčerpají stavitelé až 4000 kubíků vody měsíčně.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Zeminu i techniku zde snáší a vynáší portálový jeřáb.
    Zeminu i techniku zde snáší a vynáší portálový jeřáb.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Zeminu i techniku zde snáší a vynáší portálový jeřáb.
    Zeminu i techniku zde snáší a vynáší portálový jeřáb.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Na stavbě na tomto místě pracuje osmdesát lidí, vždy osm lidí v partě. Práce probíhají nepřetržitě.
    Na stavbě na tomto místě pracuje osmdesát lidí, vždy osm lidí v partě. Práce probíhají nepřetržitě.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Na stavbě na tomto místě pracuje osmdesát lidí, vždy osm lidí v partě. Práce probíhají nepřetržitě.
    Na stavbě na tomto místě pracuje osmdesát lidí, vždy osm lidí v partě. Práce probíhají nepřetržitě.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Zeminu i techniku zde snáší a vynáší portálový jeřáb.
    Zeminu i techniku zde snáší a vynáší portálový jeřáb.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Na stavbě na tomto místě pracuje osmdesát lidí, vždy osm lidí v partě. Práce probíhají nepřetržitě.
    Na stavbě na tomto místě pracuje osmdesát lidí, vždy osm lidí v partě. Práce probíhají nepřetržitě.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Tato šachta vznikla při geologickém průzkumu nedaleko stávající stanice Pankrác na lince C.
    Tato šachta vznikla při geologickém průzkumu nedaleko stávající stanice Pankrác na lince C.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Stavitelé už vyhloubili na 1,6 kilometru tunelů.
    Stavitelé už vyhloubili na 1,6 kilometru tunelů.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Tato šachta vznikla při geologickém průzkumu nedaleko stávající stanice Pankrác na lince C.
    Tato šachta vznikla při geologickém průzkumu nedaleko stávající stanice Pankrác na lince C.| Zdroj: Dominik Kučera E15
  • Výstavba přestupní stanice metra D Pankrác.
    Výstavba přestupní stanice metra D Pankrác.| Zdroj: e15 Michaela Szkanderová
  • Výstavba přestupní stanice metra D Pankrác.
    Výstavba přestupní stanice metra D Pankrác.| Zdroj: e15 Michaela Szkanderová
Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha
Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha
Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha
Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha
Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha
Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha
Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha
Metro D, vizualizace Metroprojekt Praha, Magazín Nová Praha
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
Ražení tunelů pro budoucí metro D z Pankráce na Olbrachtovu.
Informační středisko k metru D pro veřejnost.
Šachta pro výstavbu stanice Olbrachtova.
Na důlní práce dohlíží všudepřítomné sochy svaté Barbory, ochránkyně horníků.
Do šachty se pracovníci i novináři dostávají v kleci, kterou spouští portálový jeřáb.
Šachta na Olbrachtově je momentálně hluboká 29 metrů.
Do šachty se pracovníci i novináři dostávají v kleci, kterou spouští portálový jeřáb.
Dělníci razí budoucí staniční tunel Olbrachtova.
Dělníci razí budoucí staniční tunel Olbrachtova.
Práce jsou opravdu hlasité, tuto šachtu zakrývá protihluková hala, která má chránit alespoň částečně okolní obyvatele, kteří se kromě toho potýkají s neustálým prachem ze stavenišť.
Na tomto místě budou lidé sjíždět eskalátory do stanice.
Stanice Olbrachtova bude nejmenší ze všech a bude atypicky do oblouku, aby se vyhnula budovám nad zemí.
Odsud se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.
Odsud se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.
Do šachty tentokrát vede výtah.
Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.
Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.
Na ražení se v tomto úseku používají trhaviny. Na ostatních místěch se zemina vybagrovává a skalní horniny se sbíjí.
Na tomto místě se budou razit tunely, kudy pojedou vlaky.
Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.
Na tomto místě se budou razit tunely, kudy pojedou vlaky.
Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.
Z tohoto úseku odčerpají stavitelé až 4000 kubíků vody měsíčně.
Z tohoto úseku odčerpají stavitelé až 4000 kubíků vody měsíčně.
Zeminu i techniku zde snáší a vynáší portálový jeřáb.
Zeminu i techniku zde snáší a vynáší portálový jeřáb.
Na stavbě na tomto místě pracuje osmdesát lidí, vždy osm lidí v partě. Práce probíhají nepřetržitě.
Na stavbě na tomto místě pracuje osmdesát lidí, vždy osm lidí v partě. Práce probíhají nepřetržitě.
Zeminu i techniku zde snáší a vynáší portálový jeřáb.
Na stavbě na tomto místě pracuje osmdesát lidí, vždy osm lidí v partě. Práce probíhají nepřetržitě.
Tato šachta vznikla při geologickém průzkumu nedaleko stávající stanice Pankrác na lince C.
Stavitelé už vyhloubili na 1,6 kilometru tunelů.
Tato šachta vznikla při geologickém průzkumu nedaleko stávající stanice Pankrác na lince C.
Výstavba přestupní stanice metra D Pankrác.
Výstavba přestupní stanice metra D Pankrác.