Instalace oken do jednoho z regionálních vlaků firmy Alstom.|
Zdroj: e15 / Karolína Blažková
Alstom nyní testuje řízení vlaků pomocí tabletu.|
Zdroj: e15 / Karolína Blažková
Strojvedoucí dokáže na dálku pomocí ovládání vyjet s vlakem z depa nebo ho převést přes složité úseky. Dál už vlak jede sám bez obsluhy.|
Zdroj: e15 / Karolína Blažková
Novou technologii lze nainstalovat i do starších vozů.|
Zdroj: e15 / Karolína Blažková
Alstom nyní testuje řízení vlaků pomocí tabletu.|
Zdroj: e15 / Karolína Blažková
Řídící kabina v jednom z vlaků na testovací dráze Alstom v německém Salzgitteru.|
Zdroj: e15 / Karolína Blažková
Nové vlaky pro italský trh na vodíkový pohon vycházejí z modelu jednopodlažního regionálního vlaku Coradia Stream.|
Zdroj: e15 / Karolína Blažková
Coradia Stream na vodíkový pohon může jezdit na neelektrifikovaných tratích jako náhrada za vlaky na fosilní paliva a nabízí komfortní a tiché vlastnosti srovnatelné s ostatními elektrickými modely Coradia s dojezdem více než 600 km.|
Zdroj: e15 / Karolína Blažková
Továrna Alstom v německém Salzgitteru.|
Zdroj: e15 / Karolína Blažková
Primárním zdrojem energie je mezivůz známý jako „motorový vůz“, kde se nachází jádro vodíkové technologie.|
Zdroj: e15 / Karolína Blažková
Energie se vyrábí kombinací vodíku uloženého v nádržích s kyslíkem z vnějšího vzduchu, čímž se vyrábí energie bez emisí CO2 do atmosféry. Energie se ukládá do vysoce výkonných lithium-iontových baterií, které se při akceleraci využívají jako doplněk vodíkových článků, čímž se optimalizuje spotřeba paliva.|
Zdroj: e15 / Karolína Blažková
Testovací koleje v areálu továren Alstom v německém Salzgitteru.|
Zdroj: e15 / Karolína Blažková
Továrna Alstom v německém Salzgitteru.|
Zdroj: e15 / Karolína Blažková
Testovací centrum v jedné z hal Alstom.|
Zdroj: e15 / Karolína Blažková
Testovací centrum v jedné z hal Alstom.|
Zdroj: e15 / Karolína Blažková
Továrna Alstom v německém Salzgitteru.|
Zdroj: e15 / Karolína Blažková
Továrna Alstom v německém Salzgitteru.|
Zdroj: e15 / Karolína Blažková
Továrna Alstom v německém Salzgitteru.|
Zdroj: e15 / Karolína Blažková