Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Šachta na Olbrachtově je momentálně hluboká 29 metrů.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Do šachty se pracovníci i novináři dostávají v kleci, kterou spouští portálový jeřáb.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Dělníci razí budoucí staniční tunel Olbrachtova.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Dělníci razí budoucí staniční tunel Olbrachtova.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Práce jsou opravdu hlasité, tuto šachtu zakrývá protihluková hala, která má chránit alespoň částečně okolní obyvatele, kteří se kromě toho potýkají s neustálým prachem ze stavenišť.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Na tomto místě budou lidé sjíždět eskalátory do stanice.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Stanice Olbrachtova bude nejmenší ze všech a bude atypicky do oblouku, aby se vyhnula budovám nad zemí.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Odsud se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Odsud se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Do šachty tentokrát vede výtah.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Na ražení se v tomto úseku používají trhaviny. Na ostatních místěch se zemina vybagrovává a skalní horniny se sbíjí.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Na tomto místě se budou razit tunely, kudy pojedou vlaky.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Na tomto místě se budou razit tunely, kudy pojedou vlaky.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Zde se razí větší přestupní stanice Pankrác mezi stanicemi C a D.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Z tohoto úseku odčerpají stavitelé až 4000 kubíků vody měsíčně.|
Zdroj: Dominik Kučera E15
Z tohoto úseku odčerpají stavitelé až 4000 kubíků vody měsíčně.|
Zdroj: Dominik Kučera E15