Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.|
Zdroj: Praha sobě
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.|
Zdroj: Praha sobě
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.|
Zdroj: Praha sobě
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.|
Zdroj: Praha sobě
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.|
Zdroj: Praha sobě
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.|
Zdroj: Praha sobě
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.|
Zdroj: Praha sobě
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.|
Zdroj: Praha sobě
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.|
Zdroj: Praha sobě
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.|
Zdroj: Praha sobě
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.|
Zdroj: Praha sobě
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.|
Zdroj: Praha sobě
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.|
Zdroj: Praha sobě
Plzeňská Škoda Group odhalila prototyp první pražské tramvaje Škoda ForCity Plus Praha 52T.|
Zdroj: Dopravní podnik Praha
Plzeňská Škoda Group odhalila prototyp první pražské tramvaje Škoda ForCity Plus Praha 52T.|
Zdroj: Dopravní podnik Praha
Plzeňská Škoda Group odhalila prototyp první pražské tramvaje Škoda ForCity Plus Praha 52T.|
Zdroj: Dopravní podnik Praha
Plzeňská Škoda Group odhalila prototyp první pražské tramvaje Škoda ForCity Plus Praha 52T.|
Zdroj: Dopravní podnik Praha
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.|
Zdroj: ŠG
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.|
Zdroj: ŠG
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.|
Zdroj: ŠG
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.|
Zdroj: ŠG
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.|
Zdroj: ŠG
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.|
Zdroj: ŠG
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.|
Zdroj: ŠG
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.|
Zdroj: ŠG
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.|
Zdroj: ŠG
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.|
Zdroj: ŠG
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.|
Zdroj: ŠG
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.|
Zdroj: ŠG
Nová tramvaj pro hlavní město Škoda ForCity Plus Praha 52T.|
Zdroj: ČTK / X/Zdeněk Hřib
Nová tramvaj pro hlavní město Škoda ForCity Plus Praha 52T.|
Zdroj: ČTK / X/Dopravní podnik hl. m. Prahy
Interiér tramvaje 52T|
Zdroj: Dopravní podnik Praha
Interiér tramvaje 52T|
Zdroj: Dopravní podnik Praha
Interiér tramvaje 52T|
Zdroj: Dopravní podnik Praha
Interiér tramvaje 52T|
Zdroj: Dopravní podnik Praha
Interiér tramvaje 52T|
Zdroj: Dopravní podnik Praha
Nová tramvaj pro hlavní město Škoda ForCity Plus Praha 52T.|
Zdroj: ČTK / X/Zdeněk Hřib