Takhle vypadá nová tramvaj 52T pro Prahu. Plzeňská Škoda odhalila první prototyp

3/38
Zavřít
  • Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
    Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.| Zdroj: Praha sobě
  • Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
    Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.| Zdroj: Praha sobě
  • Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
    Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.| Zdroj: Praha sobě
  • Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
    Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.| Zdroj: Praha sobě
  • Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
    Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.| Zdroj: Praha sobě
  • Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
    Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.| Zdroj: Praha sobě
  • Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
    Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.| Zdroj: Praha sobě
  • Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
    Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.| Zdroj: Praha sobě
  • Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
    Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.| Zdroj: Praha sobě
  • Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
    Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.| Zdroj: Praha sobě
  • Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
    Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.| Zdroj: Praha sobě
  • Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
    Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.| Zdroj: Praha sobě
  • Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
    Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.| Zdroj: Praha sobě
  • Plzeňská Škoda Group odhalila prototyp první pražské tramvaje Škoda ForCity Plus Praha 52T.
    Plzeňská Škoda Group odhalila prototyp první pražské tramvaje Škoda ForCity Plus Praha 52T.| Zdroj: Dopravní podnik Praha
  • Plzeňská Škoda Group odhalila prototyp první pražské tramvaje Škoda ForCity Plus Praha 52T.
    Plzeňská Škoda Group odhalila prototyp první pražské tramvaje Škoda ForCity Plus Praha 52T.| Zdroj: Dopravní podnik Praha
  • Plzeňská Škoda Group odhalila prototyp první pražské tramvaje Škoda ForCity Plus Praha 52T.
    Plzeňská Škoda Group odhalila prototyp první pražské tramvaje Škoda ForCity Plus Praha 52T.| Zdroj: Dopravní podnik Praha
  • Plzeňská Škoda Group odhalila prototyp první pražské tramvaje Škoda ForCity Plus Praha 52T.
    Plzeňská Škoda Group odhalila prototyp první pražské tramvaje Škoda ForCity Plus Praha 52T.| Zdroj: Dopravní podnik Praha
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Nová tramvaj pro hlavní město Škoda ForCity Plus Praha 52T.
    Nová tramvaj pro hlavní město Škoda ForCity Plus Praha 52T.| Zdroj: ČTK / X/Zdeněk Hřib
  • Nová tramvaj pro hlavní město Škoda ForCity Plus Praha 52T.
    Nová tramvaj pro hlavní město Škoda ForCity Plus Praha 52T.| Zdroj: ČTK / X/Dopravní podnik hl. m. Prahy
  • Interiér tramvaje 52T
    Interiér tramvaje 52T| Zdroj: Dopravní podnik Praha
  • Interiér tramvaje 52T
    Interiér tramvaje 52T| Zdroj: Dopravní podnik Praha
  • Interiér tramvaje 52T
    Interiér tramvaje 52T| Zdroj: Dopravní podnik Praha
  • Interiér tramvaje 52T
    Interiér tramvaje 52T| Zdroj: Dopravní podnik Praha
  • Interiér tramvaje 52T
    Interiér tramvaje 52T| Zdroj: Dopravní podnik Praha
  • Nová tramvaj pro hlavní město Škoda ForCity Plus Praha 52T.
    Nová tramvaj pro hlavní město Škoda ForCity Plus Praha 52T.| Zdroj: ČTK / X/Zdeněk Hřib
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
Plzeňská Škoda Group odhalila prototyp první pražské tramvaje Škoda ForCity Plus Praha 52T.
Plzeňská Škoda Group odhalila prototyp první pražské tramvaje Škoda ForCity Plus Praha 52T.
Plzeňská Škoda Group odhalila prototyp první pražské tramvaje Škoda ForCity Plus Praha 52T.
Plzeňská Škoda Group odhalila prototyp první pražské tramvaje Škoda ForCity Plus Praha 52T.
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Nová tramvaj pro hlavní město Škoda ForCity Plus Praha 52T.
Nová tramvaj pro hlavní město Škoda ForCity Plus Praha 52T.
Interiér tramvaje 52T
Interiér tramvaje 52T
Interiér tramvaje 52T
Interiér tramvaje 52T
Interiér tramvaje 52T
Nová tramvaj pro hlavní město Škoda ForCity Plus Praha 52T.
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.