Montážní linka nákladních automobilů typu Tatra 815-2.|
Zdroj: Profimedia.cz
Fire truck Tatra 815-7 Force.|
Zdroj: Profimedia.cz
Vodní stříkač Tatra 815-7 Force 4x4.|
Zdroj: Profimedia.cz
Správa a údržba silnic Jihomoravského kraje darovala šest nákladních vozů na pomoc Chersonské oblasti na Ukrajině.|
Zdroj: Profimedia.cz
Tatra 815-7 FORCE 6x6 valník.|
Zdroj: Profimedia.cz
Soutěž autoveteránů 53. Mezinárodní Tatra veterán rallye Beskydy.|
Zdroj: Profimedia.cz
V Kopřivnici na Novojičínsku 16. listopadu 2021 slavnostně otevřeli nové Muzeum nákladních automobilů Tatra. Vlevo vítězná Tatra 815 z Rallye Paříž-Dakar 1988.|
Zdroj: Profimedia.cz
V Kopřivnici na Novojičínsku 16. listopadu 2021 slavnostně otevřeli nové Muzeum nákladních automobilů Tatra. Vlevo vítězná Tatra 815 z Rallye Paříž-Dakar 1988.|
Zdroj: Profimedia.cz
Český pilot Tomáš Tomeček z Letka Racing Teamu testoval 5. listopadu 2010 v písečném terénu u slovenské Senice závodní vůz Tatra 815 Dakar.|
Zdroj: Profimedia.cz
Výroba Tatry T-815-2 v Kopřivnici.|
Zdroj: Profimedia.cz
Výroba Tatry T-815-2 v Kopřivnici.|
Zdroj: Profimedia.cz
Výroba Tatry T-815-2 v Kopřivnici.|
Zdroj: Profimedia.cz
Výroba Tatry T-815-2 v Kopřivnici.|
Zdroj: Profimedia.cz
Výroba Tatry T-815-2 v Kopřivnici.|
Zdroj: Profimedia.cz
Výroba Tatry T-815-2 v Kopřivnici.|
Zdroj: Profimedia.cz
Výroba Tatry T-815-2 v Kopřivnici.|
Zdroj: Profimedia.cz
Montážní linka v Kopřivnické Tatře. |
Zdroj: Profimedia.cz
Výroba Tatry T-815-2 v Kopřivnici.|
Zdroj: Profimedia.cz
Tatra Force T 815-7.|
Zdroj: Profimedia.cz
Dakar 2013.|
Zdroj: Profimedia.cz
Slavnostní start expedice Sen o Dakaru s Karlem Lopraisem.|
Zdroj: Profimedia.cz