Autosalon v Šanghaji nabízí například tyto zajímavé modely

3/55
Zavřít
  • Changan Qiyuan E07 je moderní středně velké až velké SUV s čistě elektrickým nebo prodlouženým dojezdem, které se na čínském trhu objevilo v roce 2024. Model nabízí několik variant pohonu: čistě elektrická verze s jedním nebo dvěma elektromotory poskytuje výkon až 252 kW a dojezd až 701 km dle čínského cyklu CLTC s baterií o kapacitě 89,98 kWh. Nejvýkonnější dvoumotorová varianta s pohonem všech kol dosahuje výkonu až 440 kW, zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 3,96 sekundy a maximální rychlost činí 210 km/h.
    Changan Qiyuan E07 je moderní středně velké až velké SUV s čistě elektrickým nebo prodlouženým dojezdem, které se na čínském trhu objevilo v roce 2024. Model nabízí několik variant pohonu: čistě elektrická verze s jedním nebo dvěma elektromotory poskytuje výkon až 252 kW a dojezd až 701 km dle čínského cyklu CLTC s baterií o kapacitě 89,98 kWh. Nejvýkonnější dvoumotorová varianta s pohonem všech kol dosahuje výkonu až 440 kW, zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 3,96 sekundy a maximální rychlost činí 210 km/h.| Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Changan Qiyuan E07 je moderní středně velké až velké SUV s čistě elektrickým nebo prodlouženým dojezdem, které se na čínském trhu objevilo v roce 2024. Model nabízí několik variant pohonu: čistě elektrická verze s jedním nebo dvěma elektromotory poskytuje výkon až 252 kW a dojezd až 701 km dle čínského cyklu CLTC s baterií o kapacitě 89,98 kWh. Nejvýkonnější dvoumotorová varianta s pohonem všech kol dosahuje výkonu až 440 kW, zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 3,96 sekundy a maximální rychlost činí 210 km/h.
    Changan Qiyuan E07 je moderní středně velké až velké SUV s čistě elektrickým nebo prodlouženým dojezdem, které se na čínském trhu objevilo v roce 2024. Model nabízí několik variant pohonu: čistě elektrická verze s jedním nebo dvěma elektromotory poskytuje výkon až 252 kW a dojezd až 701 km dle čínského cyklu CLTC s baterií o kapacitě 89,98 kWh. Nejvýkonnější dvoumotorová varianta s pohonem všech kol dosahuje výkonu až 440 kW, zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 3,96 sekundy a maximální rychlost činí 210 km/h.| Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Changan Qiyuan E07 je moderní středně velké až velké SUV s čistě elektrickým nebo prodlouženým dojezdem, které se na čínském trhu objevilo v roce 2024. Model nabízí několik variant pohonu: čistě elektrická verze s jedním nebo dvěma elektromotory poskytuje výkon až 252 kW a dojezd až 701 km dle čínského cyklu CLTC s baterií o kapacitě 89,98 kWh. Nejvýkonnější dvoumotorová varianta s pohonem všech kol dosahuje výkonu až 440 kW, zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 3,96 sekundy a maximální rychlost činí 210 km/h.
    Changan Qiyuan E07 je moderní středně velké až velké SUV s čistě elektrickým nebo prodlouženým dojezdem, které se na čínském trhu objevilo v roce 2024. Model nabízí několik variant pohonu: čistě elektrická verze s jedním nebo dvěma elektromotory poskytuje výkon až 252 kW a dojezd až 701 km dle čínského cyklu CLTC s baterií o kapacitě 89,98 kWh. Nejvýkonnější dvoumotorová varianta s pohonem všech kol dosahuje výkonu až 440 kW, zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 3,96 sekundy a maximální rychlost činí 210 km/h.| Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Changan Qiyuan E07 je moderní středně velké až velké SUV s čistě elektrickým nebo prodlouženým dojezdem, které se na čínském trhu objevilo v roce 2024. Model nabízí několik variant pohonu: čistě elektrická verze s jedním nebo dvěma elektromotory poskytuje výkon až 252 kW a dojezd až 701 km dle čínského cyklu CLTC s baterií o kapacitě 89,98 kWh. Nejvýkonnější dvoumotorová varianta s pohonem všech kol dosahuje výkonu až 440 kW, zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 3,96 sekundy a maximální rychlost činí 210 km/h.
    Changan Qiyuan E07 je moderní středně velké až velké SUV s čistě elektrickým nebo prodlouženým dojezdem, které se na čínském trhu objevilo v roce 2024. Model nabízí několik variant pohonu: čistě elektrická verze s jedním nebo dvěma elektromotory poskytuje výkon až 252 kW a dojezd až 701 km dle čínského cyklu CLTC s baterií o kapacitě 89,98 kWh. Nejvýkonnější dvoumotorová varianta s pohonem všech kol dosahuje výkonu až 440 kW, zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 3,96 sekundy a maximální rychlost činí 210 km/h.| Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Changan Qiyuan E07 je moderní středně velké až velké SUV s čistě elektrickým nebo prodlouženým dojezdem, které se na čínském trhu objevilo v roce 2024. Model nabízí několik variant pohonu: čistě elektrická verze s jedním nebo dvěma elektromotory poskytuje výkon až 252 kW a dojezd až 701 km dle čínského cyklu CLTC s baterií o kapacitě 89,98 kWh. Nejvýkonnější dvoumotorová varianta s pohonem všech kol dosahuje výkonu až 440 kW, zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 3,96 sekundy a maximální rychlost činí 210 km/h.
    Changan Qiyuan E07 je moderní středně velké až velké SUV s čistě elektrickým nebo prodlouženým dojezdem, které se na čínském trhu objevilo v roce 2024. Model nabízí několik variant pohonu: čistě elektrická verze s jedním nebo dvěma elektromotory poskytuje výkon až 252 kW a dojezd až 701 km dle čínského cyklu CLTC s baterií o kapacitě 89,98 kWh. Nejvýkonnější dvoumotorová varianta s pohonem všech kol dosahuje výkonu až 440 kW, zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 3,96 sekundy a maximální rychlost činí 210 km/h.| Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Changan Qiyuan E07 je moderní středně velké až velké SUV s čistě elektrickým nebo prodlouženým dojezdem, které se na čínském trhu objevilo v roce 2024. Model nabízí několik variant pohonu: čistě elektrická verze s jedním nebo dvěma elektromotory poskytuje výkon až 252 kW a dojezd až 701 km dle čínského cyklu CLTC s baterií o kapacitě 89,98 kWh. Nejvýkonnější dvoumotorová varianta s pohonem všech kol dosahuje výkonu až 440 kW, zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 3,96 sekundy a maximální rychlost činí 210 km/h.
    Changan Qiyuan E07 je moderní středně velké až velké SUV s čistě elektrickým nebo prodlouženým dojezdem, které se na čínském trhu objevilo v roce 2024. Model nabízí několik variant pohonu: čistě elektrická verze s jedním nebo dvěma elektromotory poskytuje výkon až 252 kW a dojezd až 701 km dle čínského cyklu CLTC s baterií o kapacitě 89,98 kWh. Nejvýkonnější dvoumotorová varianta s pohonem všech kol dosahuje výkonu až 440 kW, zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 3,96 sekundy a maximální rychlost činí 210 km/h.| Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Mazda EZ-6 je nové středně velké liftbackové auto, které vzniklo ve spolupráci Mazdy a čínské automobilky Changan. Vyrábí se v Číně a na evropském trhu bude známo také jako Mazda 6e. Model nahrazuje dosavadní Mazdu 6 a nabízí dvě hlavní varianty pohonu: čistě elektrickou a plug-in hybridní s prodlužovačem dojezdu.
    Mazda EZ-6 je nové středně velké liftbackové auto, které vzniklo ve spolupráci Mazdy a čínské automobilky Changan. Vyrábí se v Číně a na evropském trhu bude známo také jako Mazda 6e. Model nahrazuje dosavadní Mazdu 6 a nabízí dvě hlavní varianty pohonu: čistě elektrickou a plug-in hybridní s prodlužovačem dojezdu. | Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Mazda EZ-6 je nové středně velké liftbackové auto, které vzniklo ve spolupráci Mazdy a čínské automobilky Changan. Vyrábí se v Číně a na evropském trhu bude známo také jako Mazda 6e. Model nahrazuje dosavadní Mazdu 6 a nabízí dvě hlavní varianty pohonu: čistě elektrickou a plug-in hybridní s prodlužovačem dojezdu.
    Mazda EZ-6 je nové středně velké liftbackové auto, které vzniklo ve spolupráci Mazdy a čínské automobilky Changan. Vyrábí se v Číně a na evropském trhu bude známo také jako Mazda 6e. Model nahrazuje dosavadní Mazdu 6 a nabízí dvě hlavní varianty pohonu: čistě elektrickou a plug-in hybridní s prodlužovačem dojezdu. | Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Mazda EZ-6 je nové středně velké liftbackové auto, které vzniklo ve spolupráci Mazdy a čínské automobilky Changan. Vyrábí se v Číně a na evropském trhu bude známo také jako Mazda 6e. Model nahrazuje dosavadní Mazdu 6 a nabízí dvě hlavní varianty pohonu: čistě elektrickou a plug-in hybridní s prodlužovačem dojezdu.
    Mazda EZ-6 je nové středně velké liftbackové auto, které vzniklo ve spolupráci Mazdy a čínské automobilky Changan. Vyrábí se v Číně a na evropském trhu bude známo také jako Mazda 6e. Model nahrazuje dosavadní Mazdu 6 a nabízí dvě hlavní varianty pohonu: čistě elektrickou a plug-in hybridní s prodlužovačem dojezdu. | Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Mazda EZ-6 je nové středně velké liftbackové auto, které vzniklo ve spolupráci Mazdy a čínské automobilky Changan. Vyrábí se v Číně a na evropském trhu bude známo také jako Mazda 6e. Model nahrazuje dosavadní Mazdu 6 a nabízí dvě hlavní varianty pohonu: čistě elektrickou a plug-in hybridní s prodlužovačem dojezdu.
    Mazda EZ-6 je nové středně velké liftbackové auto, které vzniklo ve spolupráci Mazdy a čínské automobilky Changan. Vyrábí se v Číně a na evropském trhu bude známo také jako Mazda 6e. Model nahrazuje dosavadní Mazdu 6 a nabízí dvě hlavní varianty pohonu: čistě elektrickou a plug-in hybridní s prodlužovačem dojezdu. | Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Mazda EZ-6 je nové středně velké liftbackové auto, které vzniklo ve spolupráci Mazdy a čínské automobilky Changan. Vyrábí se v Číně a na evropském trhu bude známo také jako Mazda 6e. Model nahrazuje dosavadní Mazdu 6 a nabízí dvě hlavní varianty pohonu: čistě elektrickou a plug-in hybridní s prodlužovačem dojezdu.
    Mazda EZ-6 je nové středně velké liftbackové auto, které vzniklo ve spolupráci Mazdy a čínské automobilky Changan. Vyrábí se v Číně a na evropském trhu bude známo také jako Mazda 6e. Model nahrazuje dosavadní Mazdu 6 a nabízí dvě hlavní varianty pohonu: čistě elektrickou a plug-in hybridní s prodlužovačem dojezdu. | Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • IM L6 je prémiový elektrický sedan vyšší střední třídy od čínské automobilky IM Motors (společný podnik SAIC, Pudong a Alibaba), uvedený na trh v roce 2024. Nabízí dvě varianty baterií s dojezdem kolem 600 km a až 800 km.
    IM L6 je prémiový elektrický sedan vyšší střední třídy od čínské automobilky IM Motors (společný podnik SAIC, Pudong a Alibaba), uvedený na trh v roce 2024. Nabízí dvě varianty baterií s dojezdem kolem 600 km a až 800 km. | Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • IM L6 je prémiový elektrický sedan vyšší střední třídy od čínské automobilky IM Motors (společný podnik SAIC, Pudong a Alibaba), uvedený na trh v roce 2024. Nabízí dvě varianty baterií s dojezdem kolem 600 km a až 800 km.
    IM L6 je prémiový elektrický sedan vyšší střední třídy od čínské automobilky IM Motors (společný podnik SAIC, Pudong a Alibaba), uvedený na trh v roce 2024. Nabízí dvě varianty baterií s dojezdem kolem 600 km a až 800 km. | Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • IM L6 je prémiový elektrický sedan vyšší střední třídy od čínské automobilky IM Motors (společný podnik SAIC, Pudong a Alibaba), uvedený na trh v roce 2024. Nabízí dvě varianty baterií s dojezdem kolem 600 km a až 800 km.
    IM L6 je prémiový elektrický sedan vyšší střední třídy od čínské automobilky IM Motors (společný podnik SAIC, Pudong a Alibaba), uvedený na trh v roce 2024. Nabízí dvě varianty baterií s dojezdem kolem 600 km a až 800 km. | Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • IM L6 je prémiový elektrický sedan vyšší střední třídy od čínské automobilky IM Motors (společný podnik SAIC, Pudong a Alibaba), uvedený na trh v roce 2024. Nabízí dvě varianty baterií s dojezdem kolem 600 km a až 800 km.
    IM L6 je prémiový elektrický sedan vyšší střední třídy od čínské automobilky IM Motors (společný podnik SAIC, Pudong a Alibaba), uvedený na trh v roce 2024. Nabízí dvě varianty baterií s dojezdem kolem 600 km a až 800 km. | Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • IM L6 je prémiový elektrický sedan vyšší střední třídy od čínské automobilky IM Motors (společný podnik SAIC, Pudong a Alibaba), uvedený na trh v roce 2024. Nabízí dvě varianty baterií s dojezdem kolem 600 km a až 800 km.
    IM L6 je prémiový elektrický sedan vyšší střední třídy od čínské automobilky IM Motors (společný podnik SAIC, Pudong a Alibaba), uvedený na trh v roce 2024. Nabízí dvě varianty baterií s dojezdem kolem 600 km a až 800 km. | Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • IM Motors
    IM Motors| Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Exeed Exlantix ES je moderní elektrický sedan, který nabízí kombinaci vysokého výkonu, dlouhého dojezdu až přes 900 km a pokročilých technologií.
    Exeed Exlantix ES je moderní elektrický sedan, který nabízí kombinaci vysokého výkonu, dlouhého dojezdu až přes 900 km a pokročilých technologií. | Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Exeed Exlantix ES je moderní elektrický sedan, který nabízí kombinaci vysokého výkonu, dlouhého dojezdu až přes 900 km a pokročilých technologií.
    Exeed Exlantix ES je moderní elektrický sedan, který nabízí kombinaci vysokého výkonu, dlouhého dojezdu až přes 900 km a pokročilých technologií. | Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Exeed Exlantix ES je moderní elektrický sedan, který nabízí kombinaci vysokého výkonu, dlouhého dojezdu až přes 900 km a pokročilých technologií.
    Exeed Exlantix ES je moderní elektrický sedan, který nabízí kombinaci vysokého výkonu, dlouhého dojezdu až přes 900 km a pokročilých technologií. | Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Exeed Exlantix ES je moderní elektrický sedan, který nabízí kombinaci vysokého výkonu, dlouhého dojezdu až přes 900 km a pokročilých technologií.
    Exeed Exlantix ES je moderní elektrický sedan, který nabízí kombinaci vysokého výkonu, dlouhého dojezdu až přes 900 km a pokročilých technologií. | Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Exeed Exlantix ES je moderní elektrický sedan, který nabízí kombinaci vysokého výkonu, dlouhého dojezdu až přes 900 km a pokročilých technologií.
    Exeed Exlantix ES je moderní elektrický sedan, který nabízí kombinaci vysokého výkonu, dlouhého dojezdu až přes 900 km a pokročilých technologií. | Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery.
    Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery. | Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery.
    Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery. | Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery.
    Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery. | Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery.
    Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery. | Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery.
    Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery. | Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery.
    Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery. | Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery.
    Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery. | Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery.
    Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery. | Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery.
    Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery. | Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery.
    Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery. | Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery.
    Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery. | Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery.
    Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery. | Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery.
    Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery. | Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery.
    Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery. | Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery.
    Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery. | Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery.
    Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery. | Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery.
    Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery. | Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery.
    Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery. | Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery.
    Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery. | Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Návrat k americké klasice je obrovský sedan Songsan Rocket. Bizarní kreace se zadními dveřmi otevíranými do protisměru a gigantickými ocasními ploutvemi působí impresivně.
    Návrat k americké klasice je obrovský sedan Songsan Rocket. Bizarní kreace se zadními dveřmi otevíranými do protisměru a gigantickými ocasními ploutvemi působí impresivně. | Zdroj: auto.cz/Michal Dokoupil
  • Návrat k americké klasice je obrovský sedan Songsan Rocket. Bizarní kreace se zadními dveřmi otevíranými do protisměru a gigantickými ocasními ploutvemi působí impresivně.
    Návrat k americké klasice je obrovský sedan Songsan Rocket. Bizarní kreace se zadními dveřmi otevíranými do protisměru a gigantickými ocasními ploutvemi působí impresivně. | Zdroj: auto.cz/Michal Dokoupil
  • Návrat k americké klasice je obrovský sedan Songsan Rocket. Bizarní kreace se zadními dveřmi otevíranými do protisměru a gigantickými ocasními ploutvemi působí impresivně.
    Návrat k americké klasice je obrovský sedan Songsan Rocket. Bizarní kreace se zadními dveřmi otevíranými do protisměru a gigantickými ocasními ploutvemi působí impresivně. | Zdroj: auto.cz/Michal Dokoupil
  • Návrat k americké klasice je obrovský sedan Songsan Rocket. Bizarní kreace se zadními dveřmi otevíranými do protisměru a gigantickými ocasními ploutvemi působí impresivně.
    Návrat k americké klasice je obrovský sedan Songsan Rocket. Bizarní kreace se zadními dveřmi otevíranými do protisměru a gigantickými ocasními ploutvemi působí impresivně. | Zdroj: auto.cz/Michal Dokoupil
  • Songsan Summer, možná nejbizarnější čínská automobilka. Její model SS Summer nápadně připomíná produkci z koncernu Volkswagen.
    Songsan Summer, možná nejbizarnější čínská automobilka. Její model SS Summer nápadně připomíná produkci z koncernu Volkswagen. | Zdroj: auto.cz/Michal Dokoupil
  • Songsan Summer, možná nejbizarnější čínská automobilka. Její model SS Summer nápadně připomíná produkci z koncernu Volkswagen.
    Songsan Summer, možná nejbizarnější čínská automobilka. Její model SS Summer nápadně připomíná produkci z koncernu Volkswagen. | Zdroj: auto.cz/Michal Dokoupil
  • Songsan Summer, možná nejbizarnější čínská automobilka. Její model SS Summer nápadně připomíná produkci z koncernu Volkswagen.
    Songsan Summer, možná nejbizarnější čínská automobilka. Její model SS Summer nápadně připomíná produkci z koncernu Volkswagen. | Zdroj: auto.cz/Michal Dokoupil
  • Tuto novinku představila Hongqi, čínská značka luxusních automobilů vlastněná automobilkou FAW Car Company. Hongqi byl založen v roce 1959, což z něj činí nejstarší čínskou značku osobních automobilů. V čínštině hongqi znamená „rudý prapor“.
    Tuto novinku představila Hongqi, čínská značka luxusních automobilů vlastněná automobilkou FAW Car Company. Hongqi byl založen v roce 1959, což z něj činí nejstarší čínskou značku osobních automobilů. V čínštině hongqi znamená „rudý prapor“. | Zdroj: Car 250
  • Tuto novinku představila Hongqi, čínská značka luxusních automobilů vlastněná automobilkou FAW Car Company. Hongqi byl založen v roce 1959, což z něj činí nejstarší čínskou značku osobních automobilů. V čínštině hongqi znamená „rudý prapor“.
    Tuto novinku představila Hongqi, čínská značka luxusních automobilů vlastněná automobilkou FAW Car Company. Hongqi byl založen v roce 1959, což z něj činí nejstarší čínskou značku osobních automobilů. V čínštině hongqi znamená „rudý prapor“. | Zdroj: Car 250
  • Tuto novinku představila Hongqi, čínská značka luxusních automobilů vlastněná automobilkou FAW Car Company. Hongqi byl založen v roce 1959, což z něj činí nejstarší čínskou značku osobních automobilů. V čínštině hongqi znamená „rudý prapor“.
    Tuto novinku představila Hongqi, čínská značka luxusních automobilů vlastněná automobilkou FAW Car Company. Hongqi byl založen v roce 1959, což z něj činí nejstarší čínskou značku osobních automobilů. V čínštině hongqi znamená „rudý prapor“. | Zdroj: Car 250
  • Tuto novinku představila Hongqi, čínská značka luxusních automobilů vlastněná automobilkou FAW Car Company. Hongqi byl založen v roce 1959, což z něj činí nejstarší čínskou značku osobních automobilů. V čínštině hongqi znamená „rudý prapor“.
    Tuto novinku představila Hongqi, čínská značka luxusních automobilů vlastněná automobilkou FAW Car Company. Hongqi byl založen v roce 1959, což z něj činí nejstarší čínskou značku osobních automobilů. V čínštině hongqi znamená „rudý prapor“. | Zdroj: Car 250
  • Tuto novinku představila Hongqi, čínská značka luxusních automobilů vlastněná automobilkou FAW Car Company. Hongqi byl založen v roce 1959, což z něj činí nejstarší čínskou značku osobních automobilů. V čínštině hongqi znamená „rudý prapor“.
    Tuto novinku představila Hongqi, čínská značka luxusních automobilů vlastněná automobilkou FAW Car Company. Hongqi byl založen v roce 1959, což z něj činí nejstarší čínskou značku osobních automobilů. V čínštině hongqi znamená „rudý prapor“. | Zdroj: Car 250
  • Tuto novinku představila Hongqi, čínská značka luxusních automobilů vlastněná automobilkou FAW Car Company. Hongqi byl založen v roce 1959, což z něj činí nejstarší čínskou značku osobních automobilů. V čínštině hongqi znamená „rudý prapor“.
    Tuto novinku představila Hongqi, čínská značka luxusních automobilů vlastněná automobilkou FAW Car Company. Hongqi byl založen v roce 1959, což z něj činí nejstarší čínskou značku osobních automobilů. V čínštině hongqi znamená „rudý prapor“. | Zdroj: Car 250
  • Tuto novinku představila Hongqi, čínská značka luxusních automobilů vlastněná automobilkou FAW Car Company. Hongqi byl založen v roce 1959, což z něj činí nejstarší čínskou značku osobních automobilů. V čínštině hongqi znamená „rudý prapor“.
    Tuto novinku představila Hongqi, čínská značka luxusních automobilů vlastněná automobilkou FAW Car Company. Hongqi byl založen v roce 1959, což z něj činí nejstarší čínskou značku osobních automobilů. V čínštině hongqi znamená „rudý prapor“. | Zdroj: Car 250
Changan Qiyuan E07 je moderní středně velké až velké SUV s čistě elektrickým nebo prodlouženým dojezdem, které se na čínském trhu objevilo v roce 2024. Model nabízí několik variant pohonu: čistě elektrická verze s jedním nebo dvěma elektromotory poskytuje výkon až 252 kW a dojezd až 701 km dle čínského cyklu CLTC s baterií o kapacitě 89,98 kWh. Nejvýkonnější dvoumotorová varianta s pohonem všech kol dosahuje výkonu až 440 kW, zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 3,96 sekundy a maximální rychlost činí 210 km/h.
Changan Qiyuan E07 je moderní středně velké až velké SUV s čistě elektrickým nebo prodlouženým dojezdem, které se na čínském trhu objevilo v roce 2024. Model nabízí několik variant pohonu: čistě elektrická verze s jedním nebo dvěma elektromotory poskytuje výkon až 252 kW a dojezd až 701 km dle čínského cyklu CLTC s baterií o kapacitě 89,98 kWh. Nejvýkonnější dvoumotorová varianta s pohonem všech kol dosahuje výkonu až 440 kW, zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 3,96 sekundy a maximální rychlost činí 210 km/h.
Changan Qiyuan E07 je moderní středně velké až velké SUV s čistě elektrickým nebo prodlouženým dojezdem, které se na čínském trhu objevilo v roce 2024. Model nabízí několik variant pohonu: čistě elektrická verze s jedním nebo dvěma elektromotory poskytuje výkon až 252 kW a dojezd až 701 km dle čínského cyklu CLTC s baterií o kapacitě 89,98 kWh. Nejvýkonnější dvoumotorová varianta s pohonem všech kol dosahuje výkonu až 440 kW, zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 3,96 sekundy a maximální rychlost činí 210 km/h.
Changan Qiyuan E07 je moderní středně velké až velké SUV s čistě elektrickým nebo prodlouženým dojezdem, které se na čínském trhu objevilo v roce 2024. Model nabízí několik variant pohonu: čistě elektrická verze s jedním nebo dvěma elektromotory poskytuje výkon až 252 kW a dojezd až 701 km dle čínského cyklu CLTC s baterií o kapacitě 89,98 kWh. Nejvýkonnější dvoumotorová varianta s pohonem všech kol dosahuje výkonu až 440 kW, zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 3,96 sekundy a maximální rychlost činí 210 km/h.
Changan Qiyuan E07 je moderní středně velké až velké SUV s čistě elektrickým nebo prodlouženým dojezdem, které se na čínském trhu objevilo v roce 2024. Model nabízí několik variant pohonu: čistě elektrická verze s jedním nebo dvěma elektromotory poskytuje výkon až 252 kW a dojezd až 701 km dle čínského cyklu CLTC s baterií o kapacitě 89,98 kWh. Nejvýkonnější dvoumotorová varianta s pohonem všech kol dosahuje výkonu až 440 kW, zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 3,96 sekundy a maximální rychlost činí 210 km/h.
Changan Qiyuan E07 je moderní středně velké až velké SUV s čistě elektrickým nebo prodlouženým dojezdem, které se na čínském trhu objevilo v roce 2024. Model nabízí několik variant pohonu: čistě elektrická verze s jedním nebo dvěma elektromotory poskytuje výkon až 252 kW a dojezd až 701 km dle čínského cyklu CLTC s baterií o kapacitě 89,98 kWh. Nejvýkonnější dvoumotorová varianta s pohonem všech kol dosahuje výkonu až 440 kW, zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 3,96 sekundy a maximální rychlost činí 210 km/h.
Mazda EZ-6 je nové středně velké liftbackové auto, které vzniklo ve spolupráci Mazdy a čínské automobilky Changan. Vyrábí se v Číně a na evropském trhu bude známo také jako Mazda 6e. Model nahrazuje dosavadní Mazdu 6 a nabízí dvě hlavní varianty pohonu: čistě elektrickou a plug-in hybridní s prodlužovačem dojezdu.
Mazda EZ-6 je nové středně velké liftbackové auto, které vzniklo ve spolupráci Mazdy a čínské automobilky Changan. Vyrábí se v Číně a na evropském trhu bude známo také jako Mazda 6e. Model nahrazuje dosavadní Mazdu 6 a nabízí dvě hlavní varianty pohonu: čistě elektrickou a plug-in hybridní s prodlužovačem dojezdu.
Mazda EZ-6 je nové středně velké liftbackové auto, které vzniklo ve spolupráci Mazdy a čínské automobilky Changan. Vyrábí se v Číně a na evropském trhu bude známo také jako Mazda 6e. Model nahrazuje dosavadní Mazdu 6 a nabízí dvě hlavní varianty pohonu: čistě elektrickou a plug-in hybridní s prodlužovačem dojezdu.
Mazda EZ-6 je nové středně velké liftbackové auto, které vzniklo ve spolupráci Mazdy a čínské automobilky Changan. Vyrábí se v Číně a na evropském trhu bude známo také jako Mazda 6e. Model nahrazuje dosavadní Mazdu 6 a nabízí dvě hlavní varianty pohonu: čistě elektrickou a plug-in hybridní s prodlužovačem dojezdu.
Mazda EZ-6 je nové středně velké liftbackové auto, které vzniklo ve spolupráci Mazdy a čínské automobilky Changan. Vyrábí se v Číně a na evropském trhu bude známo také jako Mazda 6e. Model nahrazuje dosavadní Mazdu 6 a nabízí dvě hlavní varianty pohonu: čistě elektrickou a plug-in hybridní s prodlužovačem dojezdu.
IM L6 je prémiový elektrický sedan vyšší střední třídy od čínské automobilky IM Motors (společný podnik SAIC, Pudong a Alibaba), uvedený na trh v roce 2024. Nabízí dvě varianty baterií s dojezdem kolem 600 km a až 800 km.
IM L6 je prémiový elektrický sedan vyšší střední třídy od čínské automobilky IM Motors (společný podnik SAIC, Pudong a Alibaba), uvedený na trh v roce 2024. Nabízí dvě varianty baterií s dojezdem kolem 600 km a až 800 km.
IM L6 je prémiový elektrický sedan vyšší střední třídy od čínské automobilky IM Motors (společný podnik SAIC, Pudong a Alibaba), uvedený na trh v roce 2024. Nabízí dvě varianty baterií s dojezdem kolem 600 km a až 800 km.
IM L6 je prémiový elektrický sedan vyšší střední třídy od čínské automobilky IM Motors (společný podnik SAIC, Pudong a Alibaba), uvedený na trh v roce 2024. Nabízí dvě varianty baterií s dojezdem kolem 600 km a až 800 km.
IM L6 je prémiový elektrický sedan vyšší střední třídy od čínské automobilky IM Motors (společný podnik SAIC, Pudong a Alibaba), uvedený na trh v roce 2024. Nabízí dvě varianty baterií s dojezdem kolem 600 km a až 800 km.
IM Motors
Exeed Exlantix ES je moderní elektrický sedan, který nabízí kombinaci vysokého výkonu, dlouhého dojezdu až přes 900 km a pokročilých technologií.
Exeed Exlantix ES je moderní elektrický sedan, který nabízí kombinaci vysokého výkonu, dlouhého dojezdu až přes 900 km a pokročilých technologií.
Exeed Exlantix ES je moderní elektrický sedan, který nabízí kombinaci vysokého výkonu, dlouhého dojezdu až přes 900 km a pokročilých technologií.
Exeed Exlantix ES je moderní elektrický sedan, který nabízí kombinaci vysokého výkonu, dlouhého dojezdu až přes 900 km a pokročilých technologií.
Exeed Exlantix ES je moderní elektrický sedan, který nabízí kombinaci vysokého výkonu, dlouhého dojezdu až přes 900 km a pokročilých technologií.
Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery.
Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery.
Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery.
Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery.
Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery.
Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery.
Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery.
Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery.
Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery.
Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery.
Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery.
Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery.
Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery.
Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery.
Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery.
Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery.
Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery.
Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery.
Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery.
Návrat k americké klasice je obrovský sedan Songsan Rocket. Bizarní kreace se zadními dveřmi otevíranými do protisměru a gigantickými ocasními ploutvemi působí impresivně.
Návrat k americké klasice je obrovský sedan Songsan Rocket. Bizarní kreace se zadními dveřmi otevíranými do protisměru a gigantickými ocasními ploutvemi působí impresivně.
Návrat k americké klasice je obrovský sedan Songsan Rocket. Bizarní kreace se zadními dveřmi otevíranými do protisměru a gigantickými ocasními ploutvemi působí impresivně.
Návrat k americké klasice je obrovský sedan Songsan Rocket. Bizarní kreace se zadními dveřmi otevíranými do protisměru a gigantickými ocasními ploutvemi působí impresivně.
Songsan Summer, možná nejbizarnější čínská automobilka. Její model SS Summer nápadně připomíná produkci z koncernu Volkswagen.
Songsan Summer, možná nejbizarnější čínská automobilka. Její model SS Summer nápadně připomíná produkci z koncernu Volkswagen.
Songsan Summer, možná nejbizarnější čínská automobilka. Její model SS Summer nápadně připomíná produkci z koncernu Volkswagen.
Tuto novinku představila Hongqi, čínská značka luxusních automobilů vlastněná automobilkou FAW Car Company. Hongqi byl založen v roce 1959, což z něj činí nejstarší čínskou značku osobních automobilů. V čínštině hongqi znamená „rudý prapor“.
Tuto novinku představila Hongqi, čínská značka luxusních automobilů vlastněná automobilkou FAW Car Company. Hongqi byl založen v roce 1959, což z něj činí nejstarší čínskou značku osobních automobilů. V čínštině hongqi znamená „rudý prapor“.
Tuto novinku představila Hongqi, čínská značka luxusních automobilů vlastněná automobilkou FAW Car Company. Hongqi byl založen v roce 1959, což z něj činí nejstarší čínskou značku osobních automobilů. V čínštině hongqi znamená „rudý prapor“.
Tuto novinku představila Hongqi, čínská značka luxusních automobilů vlastněná automobilkou FAW Car Company. Hongqi byl založen v roce 1959, což z něj činí nejstarší čínskou značku osobních automobilů. V čínštině hongqi znamená „rudý prapor“.
Tuto novinku představila Hongqi, čínská značka luxusních automobilů vlastněná automobilkou FAW Car Company. Hongqi byl založen v roce 1959, což z něj činí nejstarší čínskou značku osobních automobilů. V čínštině hongqi znamená „rudý prapor“.
Tuto novinku představila Hongqi, čínská značka luxusních automobilů vlastněná automobilkou FAW Car Company. Hongqi byl založen v roce 1959, což z něj činí nejstarší čínskou značku osobních automobilů. V čínštině hongqi znamená „rudý prapor“.
Tuto novinku představila Hongqi, čínská značka luxusních automobilů vlastněná automobilkou FAW Car Company. Hongqi byl založen v roce 1959, což z něj činí nejstarší čínskou značku osobních automobilů. V čínštině hongqi znamená „rudý prapor“.