Changan Qiyuan E07 je moderní středně velké až velké SUV s čistě elektrickým nebo prodlouženým dojezdem, které se na čínském trhu objevilo v roce 2024. Model nabízí několik variant pohonu: čistě elektrická verze s jedním nebo dvěma elektromotory poskytuje výkon až 252 kW a dojezd až 701 km dle čínského cyklu CLTC s baterií o kapacitě 89,98 kWh. Nejvýkonnější dvoumotorová varianta s pohonem všech kol dosahuje výkonu až 440 kW, zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 3,96 sekundy a maximální rychlost činí 210 km/h.|
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Changan Qiyuan E07 je moderní středně velké až velké SUV s čistě elektrickým nebo prodlouženým dojezdem, které se na čínském trhu objevilo v roce 2024. Model nabízí několik variant pohonu: čistě elektrická verze s jedním nebo dvěma elektromotory poskytuje výkon až 252 kW a dojezd až 701 km dle čínského cyklu CLTC s baterií o kapacitě 89,98 kWh. Nejvýkonnější dvoumotorová varianta s pohonem všech kol dosahuje výkonu až 440 kW, zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 3,96 sekundy a maximální rychlost činí 210 km/h.|
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Changan Qiyuan E07 je moderní středně velké až velké SUV s čistě elektrickým nebo prodlouženým dojezdem, které se na čínském trhu objevilo v roce 2024. Model nabízí několik variant pohonu: čistě elektrická verze s jedním nebo dvěma elektromotory poskytuje výkon až 252 kW a dojezd až 701 km dle čínského cyklu CLTC s baterií o kapacitě 89,98 kWh. Nejvýkonnější dvoumotorová varianta s pohonem všech kol dosahuje výkonu až 440 kW, zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 3,96 sekundy a maximální rychlost činí 210 km/h.|
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Changan Qiyuan E07 je moderní středně velké až velké SUV s čistě elektrickým nebo prodlouženým dojezdem, které se na čínském trhu objevilo v roce 2024. Model nabízí několik variant pohonu: čistě elektrická verze s jedním nebo dvěma elektromotory poskytuje výkon až 252 kW a dojezd až 701 km dle čínského cyklu CLTC s baterií o kapacitě 89,98 kWh. Nejvýkonnější dvoumotorová varianta s pohonem všech kol dosahuje výkonu až 440 kW, zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 3,96 sekundy a maximální rychlost činí 210 km/h.|
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Changan Qiyuan E07 je moderní středně velké až velké SUV s čistě elektrickým nebo prodlouženým dojezdem, které se na čínském trhu objevilo v roce 2024. Model nabízí několik variant pohonu: čistě elektrická verze s jedním nebo dvěma elektromotory poskytuje výkon až 252 kW a dojezd až 701 km dle čínského cyklu CLTC s baterií o kapacitě 89,98 kWh. Nejvýkonnější dvoumotorová varianta s pohonem všech kol dosahuje výkonu až 440 kW, zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 3,96 sekundy a maximální rychlost činí 210 km/h.|
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Changan Qiyuan E07 je moderní středně velké až velké SUV s čistě elektrickým nebo prodlouženým dojezdem, které se na čínském trhu objevilo v roce 2024. Model nabízí několik variant pohonu: čistě elektrická verze s jedním nebo dvěma elektromotory poskytuje výkon až 252 kW a dojezd až 701 km dle čínského cyklu CLTC s baterií o kapacitě 89,98 kWh. Nejvýkonnější dvoumotorová varianta s pohonem všech kol dosahuje výkonu až 440 kW, zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 3,96 sekundy a maximální rychlost činí 210 km/h.|
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Mazda EZ-6 je nové středně velké liftbackové auto, které vzniklo ve spolupráci Mazdy a čínské automobilky Changan. Vyrábí se v Číně a na evropském trhu bude známo také jako Mazda 6e. Model nahrazuje dosavadní Mazdu 6 a nabízí dvě hlavní varianty pohonu: čistě elektrickou a plug-in hybridní s prodlužovačem dojezdu. |
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Mazda EZ-6 je nové středně velké liftbackové auto, které vzniklo ve spolupráci Mazdy a čínské automobilky Changan. Vyrábí se v Číně a na evropském trhu bude známo také jako Mazda 6e. Model nahrazuje dosavadní Mazdu 6 a nabízí dvě hlavní varianty pohonu: čistě elektrickou a plug-in hybridní s prodlužovačem dojezdu. |
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Mazda EZ-6 je nové středně velké liftbackové auto, které vzniklo ve spolupráci Mazdy a čínské automobilky Changan. Vyrábí se v Číně a na evropském trhu bude známo také jako Mazda 6e. Model nahrazuje dosavadní Mazdu 6 a nabízí dvě hlavní varianty pohonu: čistě elektrickou a plug-in hybridní s prodlužovačem dojezdu. |
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Mazda EZ-6 je nové středně velké liftbackové auto, které vzniklo ve spolupráci Mazdy a čínské automobilky Changan. Vyrábí se v Číně a na evropském trhu bude známo také jako Mazda 6e. Model nahrazuje dosavadní Mazdu 6 a nabízí dvě hlavní varianty pohonu: čistě elektrickou a plug-in hybridní s prodlužovačem dojezdu. |
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Mazda EZ-6 je nové středně velké liftbackové auto, které vzniklo ve spolupráci Mazdy a čínské automobilky Changan. Vyrábí se v Číně a na evropském trhu bude známo také jako Mazda 6e. Model nahrazuje dosavadní Mazdu 6 a nabízí dvě hlavní varianty pohonu: čistě elektrickou a plug-in hybridní s prodlužovačem dojezdu. |
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
IM L6 je prémiový elektrický sedan vyšší střední třídy od čínské automobilky IM Motors (společný podnik SAIC, Pudong a Alibaba), uvedený na trh v roce 2024. Nabízí dvě varianty baterií s dojezdem kolem 600 km a až 800 km. |
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
IM L6 je prémiový elektrický sedan vyšší střední třídy od čínské automobilky IM Motors (společný podnik SAIC, Pudong a Alibaba), uvedený na trh v roce 2024. Nabízí dvě varianty baterií s dojezdem kolem 600 km a až 800 km. |
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
IM L6 je prémiový elektrický sedan vyšší střední třídy od čínské automobilky IM Motors (společný podnik SAIC, Pudong a Alibaba), uvedený na trh v roce 2024. Nabízí dvě varianty baterií s dojezdem kolem 600 km a až 800 km. |
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
IM L6 je prémiový elektrický sedan vyšší střední třídy od čínské automobilky IM Motors (společný podnik SAIC, Pudong a Alibaba), uvedený na trh v roce 2024. Nabízí dvě varianty baterií s dojezdem kolem 600 km a až 800 km. |
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
IM L6 je prémiový elektrický sedan vyšší střední třídy od čínské automobilky IM Motors (společný podnik SAIC, Pudong a Alibaba), uvedený na trh v roce 2024. Nabízí dvě varianty baterií s dojezdem kolem 600 km a až 800 km. |
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
IM Motors|
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Exeed Exlantix ES je moderní elektrický sedan, který nabízí kombinaci vysokého výkonu, dlouhého dojezdu až přes 900 km a pokročilých technologií. |
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Exeed Exlantix ES je moderní elektrický sedan, který nabízí kombinaci vysokého výkonu, dlouhého dojezdu až přes 900 km a pokročilých technologií. |
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Exeed Exlantix ES je moderní elektrický sedan, který nabízí kombinaci vysokého výkonu, dlouhého dojezdu až přes 900 km a pokročilých technologií. |
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Exeed Exlantix ES je moderní elektrický sedan, který nabízí kombinaci vysokého výkonu, dlouhého dojezdu až přes 900 km a pokročilých technologií. |
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Exeed Exlantix ES je moderní elektrický sedan, který nabízí kombinaci vysokého výkonu, dlouhého dojezdu až přes 900 km a pokročilých technologií. |
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery. |
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery. |
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery. |
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery. |
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery. |
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery. |
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery. |
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery. |
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery. |
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery. |
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery. |
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery. |
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery. |
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery. |
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery. |
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery. |
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery. |
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery. |
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Model iCar V23 je čistě elektrické kompaktní SUV z dílny čínské automobilky Chery. |
Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
Návrat k americké klasice je obrovský sedan Songsan Rocket. Bizarní kreace se zadními dveřmi otevíranými do protisměru a gigantickými ocasními ploutvemi působí impresivně. |
Zdroj: auto.cz/Michal Dokoupil
Návrat k americké klasice je obrovský sedan Songsan Rocket. Bizarní kreace se zadními dveřmi otevíranými do protisměru a gigantickými ocasními ploutvemi působí impresivně. |
Zdroj: auto.cz/Michal Dokoupil
Návrat k americké klasice je obrovský sedan Songsan Rocket. Bizarní kreace se zadními dveřmi otevíranými do protisměru a gigantickými ocasními ploutvemi působí impresivně. |
Zdroj: auto.cz/Michal Dokoupil
Návrat k americké klasice je obrovský sedan Songsan Rocket. Bizarní kreace se zadními dveřmi otevíranými do protisměru a gigantickými ocasními ploutvemi působí impresivně. |
Zdroj: auto.cz/Michal Dokoupil
Songsan Summer, možná nejbizarnější čínská automobilka. Její model SS Summer nápadně připomíná produkci z koncernu Volkswagen. |
Zdroj: auto.cz/Michal Dokoupil
Songsan Summer, možná nejbizarnější čínská automobilka. Její model SS Summer nápadně připomíná produkci z koncernu Volkswagen. |
Zdroj: auto.cz/Michal Dokoupil
Songsan Summer, možná nejbizarnější čínská automobilka. Její model SS Summer nápadně připomíná produkci z koncernu Volkswagen. |
Zdroj: auto.cz/Michal Dokoupil
Tuto novinku představila Hongqi, čínská značka luxusních automobilů vlastněná automobilkou FAW Car Company. Hongqi byl založen v roce 1959, což z něj činí nejstarší čínskou značku osobních automobilů. V čínštině hongqi znamená „rudý prapor“. |
Zdroj: Car 250
Tuto novinku představila Hongqi, čínská značka luxusních automobilů vlastněná automobilkou FAW Car Company. Hongqi byl založen v roce 1959, což z něj činí nejstarší čínskou značku osobních automobilů. V čínštině hongqi znamená „rudý prapor“. |
Zdroj: Car 250
Tuto novinku představila Hongqi, čínská značka luxusních automobilů vlastněná automobilkou FAW Car Company. Hongqi byl založen v roce 1959, což z něj činí nejstarší čínskou značku osobních automobilů. V čínštině hongqi znamená „rudý prapor“. |
Zdroj: Car 250
Tuto novinku představila Hongqi, čínská značka luxusních automobilů vlastněná automobilkou FAW Car Company. Hongqi byl založen v roce 1959, což z něj činí nejstarší čínskou značku osobních automobilů. V čínštině hongqi znamená „rudý prapor“. |
Zdroj: Car 250
Tuto novinku představila Hongqi, čínská značka luxusních automobilů vlastněná automobilkou FAW Car Company. Hongqi byl založen v roce 1959, což z něj činí nejstarší čínskou značku osobních automobilů. V čínštině hongqi znamená „rudý prapor“. |
Zdroj: Car 250
Tuto novinku představila Hongqi, čínská značka luxusních automobilů vlastněná automobilkou FAW Car Company. Hongqi byl založen v roce 1959, což z něj činí nejstarší čínskou značku osobních automobilů. V čínštině hongqi znamená „rudý prapor“. |
Zdroj: Car 250
Tuto novinku představila Hongqi, čínská značka luxusních automobilů vlastněná automobilkou FAW Car Company. Hongqi byl založen v roce 1959, což z něj činí nejstarší čínskou značku osobních automobilů. V čínštině hongqi znamená „rudý prapor“. |
Zdroj: Car 250