První elektrická Kia z Evropy. Investice milionu do akcií výrobce před třemi lety by vám celou EV4 zaplatila

4/11
Přehled fotografií
Zavřít
  • Hatchback, vyvinutý primárně pro Evropu, je naladěn tvrději a rovněž jeho sedadla jsou tužší, fastback je vláčnější.
    Hatchback, vyvinutý primárně pro Evropu, je naladěn tvrději a rovněž jeho sedadla jsou tužší, fastback je vláčnější.| Zdroj: Kia
  • Kia EV4. Obě karosářské verze mají stejný rozvor – a 2820 milimetrů je hodně. Světlá výška není ani patnáct centimetrů.
    Kia EV4. Obě karosářské verze mají stejný rozvor – a 2820 milimetrů je hodně. Světlá výška není ani patnáct centimetrů.| Zdroj: Kia
  • O roztáčení předních kol EV4 se stará motor o výkonu 150 kilowattů, který si bere proud z baterie nabízené ve dvou velikostech.
    O roztáčení předních kol EV4 se stará motor o výkonu 150 kilowattů, který si bere proud z baterie nabízené ve dvou velikostech.| Zdroj: Kia
  • Motor je vpředu, poháněna jsou přední kola, proto pod kapotou není žádný zavazadlový prostor.
    Motor je vpředu, poháněna jsou přední kola, proto pod kapotou není žádný zavazadlový prostor.| Zdroj: Kia
  • Stírač zadního okna k dispozici není.
    Stírač zadního okna k dispozici není.| Zdroj: Kia
  • Fastback s délkou 4,73 metru je o necelých jedenáct centimetrů kratší než třeba Škoda Superb, jde tedy o pořádný kus auta.
    Fastback s délkou 4,73 metru je o necelých jedenáct centimetrů kratší než třeba Škoda Superb, jde tedy o pořádný kus auta.| Zdroj: Kia
  • Kufr hatchbacku má dvojitou podlahu.
    Kufr hatchbacku má dvojitou podlahu.| Zdroj: Kia
  • V kabině je spousta prostoru na zadních místech, vepředu je to slabší hlavně ve vertikálním směru.
    V kabině je spousta prostoru na zadních místech, vepředu je to slabší hlavně ve vertikálním směru.| Zdroj: Kia
  • Řidič má k dispozici 12,3palcový displej, napravo od něho je 5,3palcový monitor, který ovládá dvouzónovou klimatizaci. Na něj navazuje centrální displej s úhlopříčkou 12,3 palce.
    Řidič má k dispozici 12,3palcový displej, napravo od něho je 5,3palcový monitor, který ovládá dvouzónovou klimatizaci. Na něj navazuje centrální displej s úhlopříčkou 12,3 palce.| Zdroj: Kia
  • Korejci si dali záležet na hravosti a zábavě. Nechybí přístup k filmům Netflixu nebo Disney+.
    Korejci si dali záležet na hravosti a zábavě. Nechybí přístup k filmům Netflixu nebo Disney+.| Zdroj: Kia
  • Zavazadelník Fasbacku pobere 490–1435 litrů. Je však přístupný pouze otvorem v kolmé zádi, okno se totiž neotevírá.
    Zavazadelník Fasbacku pobere 490–1435 litrů. Je však přístupný pouze otvorem v kolmé zádi, okno se totiž neotevírá.| Zdroj: Kia
Hatchback, vyvinutý primárně pro Evropu, je naladěn tvrději a rovněž jeho sedadla jsou tužší, fastback je vláčnější.
Kia EV4. Obě karosářské verze mají stejný rozvor – a 2820 milimetrů je hodně. Světlá výška není ani patnáct centimetrů.
O roztáčení předních kol EV4 se stará motor o výkonu 150 kilowattů, který si bere proud z baterie nabízené ve dvou velikostech.
Motor je vpředu, poháněna jsou přední kola, proto pod kapotou není žádný zavazadlový prostor.
Stírač zadního okna k dispozici není.
Fastback s délkou 4,73 metru je o necelých jedenáct centimetrů kratší než třeba Škoda Superb, jde tedy o pořádný kus auta.
Kufr hatchbacku má dvojitou podlahu.
V kabině je spousta prostoru na zadních místech, vepředu je to slabší hlavně ve vertikálním směru.
Řidič má k dispozici 12,3palcový displej, napravo od něho je 5,3palcový monitor, který ovládá dvouzónovou klimatizaci. Na něj navazuje centrální displej s úhlopříčkou 12,3 palce.
Korejci si dali záležet na hravosti a zábavě. Nechybí přístup k filmům Netflixu nebo Disney+.
Zavazadelník Fasbacku pobere 490–1435 litrů. Je však přístupný pouze otvorem v kolmé zádi, okno se totiž neotevírá.