Legenda pražské MHD končí, autobus Karosa B732 vyjede naposledy

5/7
Přehled fotografií
Zavřít
  • Pražský dopravní podnik 19. dubna vyřadí z provozu autobusy Karosa B732, které v Praze jezdily již od roku 1987
    Pražský dopravní podnik 19. dubna vyřadí z provozu autobusy Karosa B732, které v Praze jezdily již od roku 1987
  • Autobusy Karosa charakterizuje typický zvuk motoru
    Autobusy Karosa charakterizuje typický zvuk motoru
  • Národní podnik Karosa vznikl znárodněním továrny Josefa Sodomky ve Vysokém Mýtě v roce 1948
    Národní podnik Karosa vznikl znárodněním továrny Josefa Sodomky ve Vysokém Mýtě v roce 1948
  • V padesátých letech se začaly vyrábět karoserie pro známý autobus Škoda 706 RTO s mimořádně dlouhou životností a revoluční konstrukcí. Výroba autobusu byla ukončena v roce 1971 a vyrobených kusů bylo 14451
    V padesátých letech se začaly vyrábět karoserie pro známý autobus Škoda 706 RTO s mimořádně dlouhou životností a revoluční konstrukcí. Výroba autobusu byla ukončena v roce 1971 a vyrobených kusů bylo 14451
  • V roce 1972 byla vybudována nová továrna, s kompletní moderní montážní linkou. V osmdesátých letech byla zavedena výroba autobusů nové řady 730 s dalším konstrukčním a technologickým zdokonalením. Byl použit motor Liaz uložený za zadní nápravou
    V roce 1972 byla vybudována nová továrna, s kompletní moderní montážní linkou. V osmdesátých letech byla zavedena výroba autobusů nové řady 730 s dalším konstrukčním a technologickým zdokonalením. Byl použit motor Liaz uložený za zadní nápravou
  • Autobusy Karosa mají širokou fanouškovskou základnu, vysloužilé autobusy nezřídka končí v soukromých rukou
    Autobusy Karosa mají širokou fanouškovskou základnu, vysloužilé autobusy nezřídka končí v soukromých rukou
  • Novější typ autobusu Karosa, 1. ledna 2007 byla Karosa přejmenována na Iveco Czech Republic.
    Novější typ autobusu Karosa, 1. ledna 2007 byla Karosa přejmenována na Iveco Czech Republic.
Pražský dopravní podnik 19. dubna vyřadí z provozu autobusy Karosa B732, které v Praze jezdily již od roku 1987
Autobusy Karosa charakterizuje typický zvuk motoru
Národní podnik Karosa vznikl znárodněním továrny Josefa Sodomky ve Vysokém Mýtě v roce 1948
V padesátých letech se začaly vyrábět karoserie pro známý autobus Škoda 706 RTO s mimořádně dlouhou životností a revoluční konstrukcí. Výroba autobusu byla ukončena v roce 1971 a vyrobených kusů bylo 14451
V roce 1972 byla vybudována nová továrna, s kompletní moderní montážní linkou. V osmdesátých letech byla zavedena výroba autobusů nové řady 730 s dalším konstrukčním a technologickým zdokonalením. Byl použit motor Liaz uložený za zadní nápravou
Autobusy Karosa mají širokou fanouškovskou základnu, vysloužilé autobusy nezřídka končí v soukromých rukou
Novější typ autobusu Karosa, 1. ledna 2007 byla Karosa přejmenována na Iveco Czech Republic.