Po čtyřech dekádách skončila výroba Tu-154, stál i u počátku Travel Service

1/7
Zavřít
  • Polský vládní Tupolev, který v roce 2010 havaroval u Smolenska
    Polský vládní Tupolev, který v roce 2010 havaroval u Smolenska| Zdroj: CC BY-SA 3.0: Mulag
  • Jeden ze slovenských vládních Tupolevů
    Jeden ze slovenských vládních Tupolevů| Zdroj: CC BY-SA 3.0: Mulag
  • Kokpit Tu-154, který používaly maďarské aerolinky Malév
    Kokpit Tu-154, který používaly maďarské aerolinky Malév| Zdroj: CC BY 3.0: Kristof Csemniczky
  • Tu-154 v barvách ČSA na snímku z roku 1993
    Tu-154 v barvách ČSA na snímku z roku 1993| Zdroj: CC BY-ND 2.0: Dean Morley
  • Interiér Tu-154
    Interiér Tu-154| Zdroj: CC BY-ND 2.0: comrade anatolii
  • Tupolev 154 polských aerolinek LOT
    Tupolev 154 polských aerolinek LOT| Zdroj: CC BY-ND 2.0: Dean Morley
  • Tupolevy využívají i severokorejské aerolinky Air Koryo
    Tupolevy využívají i severokorejské aerolinky Air Koryo| Zdroj: CC BY-ND 2.0: comradeanatolii
Polský vládní Tupolev, který v roce 2010 havaroval u Smolenska
Jeden ze slovenských vládních Tupolevů
Kokpit Tu-154, který používaly maďarské aerolinky Malév
Tu-154 v barvách ČSA na snímku z roku 1993
Interiér Tu-154
Tupolev 154 polských aerolinek LOT
Tupolevy využívají i severokorejské aerolinky Air Koryo