V Leo Expressu zlobí topení. Problémy jsou i s dveřmi

2/13
Přehled fotografií
Zavřít
  • První vlak společnosti Leo Express s cestujícími dorazil dnes po osmé hodině ranní z Prahy do Ostravy, na trati bude konkurovat spojům Českých drah a firmy RegioJet. (Foto ČTK)
    První vlak společnosti Leo Express s cestujícími dorazil dnes po osmé hodině ranní z Prahy do Ostravy, na trati bude konkurovat spojům Českých drah a firmy RegioJet. (Foto ČTK)| Zdroj: ctk
  • Obsazeno bylo asi 30 míst. Dopravce zahájil zkušební provoz s cestujícími zhruba s týdenním zpožděním, původně ho chtěl spustit 7. listopadu.   (Foto ČTK)
    Obsazeno bylo asi 30 míst. Dopravce zahájil zkušební provoz s cestujícími zhruba s týdenním zpožděním, původně ho chtěl spustit 7. listopadu. (Foto ČTK)| Zdroj: ctk
  • Ve zkušebním provozu posílá Leo Express na trať mezi Prahou a Ostravou dva páry vlaků za den, plánuje ho do pátku 16. listopadu.  (Foto ČTK)
    Ve zkušebním provozu posílá Leo Express na trať mezi Prahou a Ostravou dva páry vlaků za den, plánuje ho do pátku 16. listopadu. (Foto ČTK)| Zdroj: ctk
  • Poté bude Drážní úřad pokračovat ve schvalovacím procesu. Plný provoz se všemi 16 spoji denně chce Leo Express zahájit od platnosti nového jízdního řádu 9. prosince.  (Foto ČTK)
    Poté bude Drážní úřad pokračovat ve schvalovacím procesu. Plný provoz se všemi 16 spoji denně chce Leo Express zahájit od platnosti nového jízdního řádu 9. prosince. (Foto ČTK)| Zdroj: ctk
  • Soukromý dopravce plánoval zahájení provozu s cestujícími už minulý týden ve středu. Tehdy ale Drážní úřad jeho vlaky na trať nepustil, protože firma neměla k dispozici všechna potřebná osvědčení.  (Foto ČTK)
    Soukromý dopravce plánoval zahájení provozu s cestujícími už minulý týden ve středu. Tehdy ale Drážní úřad jeho vlaky na trať nepustil, protože firma neměla k dispozici všechna potřebná osvědčení. (Foto ČTK)| Zdroj: ctk
  • Leo Express kromě provozu na trati mezi Prahou a Ostravou chystá vstup na další dálkové tratě v Česku, zejména z Prahy do Českých Budějovic a na trať mezi Prahou a Chebem. (Foto ČTK)
    Leo Express kromě provozu na trati mezi Prahou a Ostravou chystá vstup na další dálkové tratě v Česku, zejména z Prahy do Českých Budějovic a na trať mezi Prahou a Chebem. (Foto ČTK)| Zdroj: ctk
  • Do nákupu a vybavení vlaků chce v příštích pěti letech investovat 7,25 miliardy korun.  (Foto ČTK)
    Do nákupu a vybavení vlaků chce v příštích pěti letech investovat 7,25 miliardy korun. (Foto ČTK)
  • Cena jízdného se na internetu liší podle odjezdových časů. Dražší jsou jízdenky na odpolední spoj. (Foto ČTK)
    Cena jízdného se na internetu liší podle odjezdových časů. Dražší jsou jízdenky na odpolední spoj. (Foto ČTK)| Zdroj: ctk
  • Dopravce plánoval zahájení provozu s cestujícími už minulý týden ve středu. Tehdy mu ale provoz Drážní úřad zakázal, protože firma neměla k dispozici všechna potřebná osvědčení.   (Foto ČTK)
    Dopravce plánoval zahájení provozu s cestujícími už minulý týden ve středu. Tehdy mu ale provoz Drážní úřad zakázal, protože firma neměla k dispozici všechna potřebná osvědčení. (Foto ČTK)| Zdroj: ctk
  • Leo Express (foto: Jan Šindelář)
    Leo Express (foto: Jan Šindelář)
  • Obsluha v soupravě Leo Express (foto: Jan Šindelář)
    Obsluha v soupravě Leo Express (foto: Jan Šindelář)
  • Leo Express (foto: Jan Šindelář)
    Leo Express (foto: Jan Šindelář)
  • Interiér soupravy Leo Express (foto: Jan Šindelář)
    Interiér soupravy Leo Express (foto: Jan Šindelář)
První vlak společnosti Leo Express s cestujícími dorazil dnes po osmé hodině ranní z Prahy do Ostravy, na trati bude konkurovat spojům Českých drah a firmy RegioJet. (Foto ČTK)
Obsazeno bylo asi 30 míst. Dopravce zahájil zkušební provoz s cestujícími zhruba s týdenním zpožděním, původně ho chtěl spustit 7. listopadu.   (Foto ČTK)
Ve zkušebním provozu posílá Leo Express na trať mezi Prahou a Ostravou dva páry vlaků za den, plánuje ho do pátku 16. listopadu.  (Foto ČTK)
Poté bude Drážní úřad pokračovat ve schvalovacím procesu. Plný provoz se všemi 16 spoji denně chce Leo Express zahájit od platnosti nového jízdního řádu 9. prosince.  (Foto ČTK)
Soukromý dopravce plánoval zahájení provozu s cestujícími už minulý týden ve středu. Tehdy ale Drážní úřad jeho vlaky na trať nepustil, protože firma neměla k dispozici všechna potřebná osvědčení.  (Foto ČTK)
Leo Express kromě provozu na trati mezi Prahou a Ostravou chystá vstup na další dálkové tratě v Česku, zejména z Prahy do Českých Budějovic a na trať mezi Prahou a Chebem. (Foto ČTK)
Do nákupu a vybavení vlaků chce v příštích pěti letech investovat 7,25 miliardy korun.  (Foto ČTK)
Cena jízdného se na internetu liší podle odjezdových časů. Dražší jsou jízdenky na odpolední spoj. (Foto ČTK)
Dopravce plánoval zahájení provozu s cestujícími už minulý týden ve středu. Tehdy mu ale provoz Drážní úřad zakázal, protože firma neměla k dispozici všechna potřebná osvědčení.   (Foto ČTK)
Leo Express (foto: Jan Šindelář)
Obsluha v soupravě Leo Express (foto: Jan Šindelář)
Leo Express (foto: Jan Šindelář)
Interiér soupravy Leo Express (foto: Jan Šindelář)