České přístavy čekají na jezy. A mezitím podnikají na souši
4
/
19
Přehled fotografií
Zavřít
Mělnický přístav. Kontejnery sem jezdí z celého světa. Dovážejí čínskou elektroniku nebo americké maso.
|
Zdroj: Petr Horky
Mělnický přístav, pohled z mostu přes Labe
|
Zdroj: Petr Horky
Mělnický přístav, pohled z mostu přes Labe
|
Zdroj: Petr Horky
Mělnický přístav, pohled z mostu přes Labe
|
Zdroj: Petr Horky
Miloslav Černý, majitel a ředitel Českých přístavů
|
Zdroj: Petr Horky
Jeřáb schopný unést až 300 tun.
|
Zdroj: Petr Horky
Právě nakládá železné podpěry vyrobené ve Vítkovicích a mířící do Austrálie. Pro transport těžkých investičních celků je vodní doprava ideální.
|
Zdroj: Petr Horky
Mělnický přístav, největší v republice.
|
Zdroj: Petr Horky
Remorkér v přístavu.
|
Zdroj: Petr Horky
Nakládací rampa.
|
Zdroj: Petr Horky
Lodní doprava je také vhodná k transportu sypkých hmot jako je třeba pšenice.
|
Zdroj: Petr Horky
Kontejnery na kamiony nebo vlaky nakládá vozítko zvané "Kalmár".
|
Zdroj: Petr Horky
Krabičky od Maersku a spol.
|
Zdroj: Petr Horky
Vyřazené lodě. Některé z nich, ty s menším ponorem, už byly přestavěné a dají se použít k netradičnímu bydlení nebo pro restauraci na vodě.
|
Zdroj: Petr Horky
Nízkoponorná loď. V Mělníku jich parkuje asi dvacet.
|
Zdroj: Petr Horky
Koník, tahač se velkým ponorem, ale míří do šrotu.
|
Zdroj: Petr Horky
Koníky v Mělníku.
|
Zdroj: Petr Horky
Koníky v Mělníku.
|
Zdroj: Petr Horky
Koníky v Mělníku.
|
Zdroj: Petr Horky
Zavřít