České přístavy čekají na jezy. A mezitím podnikají na souši

7/19
Přehled fotografií
Zavřít
  • Mělnický přístav. Kontejnery sem jezdí z celého světa. Dovážejí čínskou elektroniku nebo americké maso.
    Mělnický přístav. Kontejnery sem jezdí z celého světa. Dovážejí čínskou elektroniku nebo americké maso.| Zdroj: Petr Horky
  • Mělnický přístav, pohled z mostu přes Labe
    Mělnický přístav, pohled z mostu přes Labe| Zdroj: Petr Horky
  • Mělnický přístav, pohled z mostu přes Labe
    Mělnický přístav, pohled z mostu přes Labe| Zdroj: Petr Horky
  • Mělnický přístav, pohled z mostu přes Labe
    Mělnický přístav, pohled z mostu přes Labe| Zdroj: Petr Horky
  • Miloslav Černý, majitel a ředitel Českých přístavů
    Miloslav Černý, majitel a ředitel Českých přístavů| Zdroj: Petr Horky
  • Jeřáb schopný unést až 300 tun.
    Jeřáb schopný unést až 300 tun.| Zdroj: Petr Horky
  • Právě nakládá železné podpěry vyrobené ve Vítkovicích a mířící do Austrálie. Pro transport těžkých investičních celků je vodní doprava ideální.
    Právě nakládá železné podpěry vyrobené ve Vítkovicích a mířící do Austrálie. Pro transport těžkých investičních celků je vodní doprava ideální.| Zdroj: Petr Horky
  • Mělnický přístav, největší v republice.
    Mělnický přístav, největší v republice.| Zdroj: Petr Horky
  • Remorkér v přístavu.
    Remorkér v přístavu.| Zdroj: Petr Horky
  • Nakládací rampa.
    Nakládací rampa.| Zdroj: Petr Horky
  • Lodní doprava je také vhodná k transportu sypkých hmot jako je třeba pšenice.
    Lodní doprava je také vhodná k transportu sypkých hmot jako je třeba pšenice.| Zdroj: Petr Horky
  • Kontejnery na kamiony nebo vlaky nakládá vozítko zvané "Kalmár".
    Kontejnery na kamiony nebo vlaky nakládá vozítko zvané "Kalmár".| Zdroj: Petr Horky
  • Krabičky od Maersku a spol.
    Krabičky od Maersku a spol.| Zdroj: Petr Horky
  • Vyřazené lodě. Některé z nich, ty s menším ponorem, už byly přestavěné a dají se použít k netradičnímu bydlení nebo pro restauraci na vodě.
    Vyřazené lodě. Některé z nich, ty s menším ponorem, už byly přestavěné a dají se použít k netradičnímu bydlení nebo pro restauraci na vodě.| Zdroj: Petr Horky
  • Nízkoponorná loď. V Mělníku jich parkuje asi dvacet.
    Nízkoponorná loď. V Mělníku jich parkuje asi dvacet.| Zdroj: Petr Horky
  • Koník, tahač se velkým ponorem, ale míří do šrotu.
    Koník, tahač se velkým ponorem, ale míří do šrotu.| Zdroj: Petr Horky
  • Koníky v Mělníku.
    Koníky v Mělníku.| Zdroj: Petr Horky
  • Koníky v Mělníku.
    Koníky v Mělníku.| Zdroj: Petr Horky
  • Koníky v Mělníku.
    Koníky v Mělníku.| Zdroj: Petr Horky
Mělnický přístav. Kontejnery sem jezdí z celého světa. Dovážejí čínskou elektroniku nebo americké maso.
Mělnický přístav, pohled z mostu přes Labe
Mělnický přístav, pohled z mostu přes Labe
Mělnický přístav, pohled z mostu přes Labe
Miloslav Černý, majitel a ředitel Českých přístavů
Jeřáb schopný unést až 300 tun.
Právě nakládá železné podpěry vyrobené ve Vítkovicích a mířící do Austrálie. Pro transport těžkých investičních celků je vodní doprava ideální.
Mělnický přístav, největší v republice.
Remorkér v přístavu.
Nakládací rampa.
Lodní doprava je také vhodná k transportu sypkých hmot jako je třeba pšenice.
Kontejnery na kamiony nebo vlaky nakládá vozítko zvané "Kalmár".
Krabičky od Maersku a spol.
Vyřazené lodě. Některé z nich, ty s menším ponorem, už byly přestavěné a dají se použít k netradičnímu bydlení nebo pro restauraci na vodě.
Nízkoponorná loď. V Mělníku jich parkuje asi dvacet.
Koník, tahač se velkým ponorem, ale míří do šrotu.
Koníky v Mělníku.
Koníky v Mělníku.
Koníky v Mělníku.