Mělnický přístav. Kontejnery sem jezdí z celého světa. Dovážejí čínskou elektroniku nebo americké maso.|
Zdroj: Petr Horky
Mělnický přístav, pohled z mostu přes Labe|
Zdroj: Petr Horky
Mělnický přístav, pohled z mostu přes Labe|
Zdroj: Petr Horky
Mělnický přístav, pohled z mostu přes Labe|
Zdroj: Petr Horky
Miloslav Černý, majitel a ředitel Českých přístavů|
Zdroj: Petr Horky
Jeřáb schopný unést až 300 tun.|
Zdroj: Petr Horky
Právě nakládá železné podpěry vyrobené ve Vítkovicích a mířící do Austrálie. Pro transport těžkých investičních celků je vodní doprava ideální.|
Zdroj: Petr Horky
Mělnický přístav, největší v republice.|
Zdroj: Petr Horky
Remorkér v přístavu.|
Zdroj: Petr Horky
Nakládací rampa.|
Zdroj: Petr Horky
Lodní doprava je také vhodná k transportu sypkých hmot jako je třeba pšenice.|
Zdroj: Petr Horky
Kontejnery na kamiony nebo vlaky nakládá vozítko zvané "Kalmár".|
Zdroj: Petr Horky
Krabičky od Maersku a spol.|
Zdroj: Petr Horky
Vyřazené lodě. Některé z nich, ty s menším ponorem, už byly přestavěné a dají se použít k netradičnímu bydlení nebo pro restauraci na vodě.|
Zdroj: Petr Horky
Nízkoponorná loď. V Mělníku jich parkuje asi dvacet.|
Zdroj: Petr Horky
Koník, tahač se velkým ponorem, ale míří do šrotu.|
Zdroj: Petr Horky