Příchutě jsou důležité. Pomáhají kuřákům přejít z cigaret na méně rizikové výrobky, říká Tommaso Di Giovanni z Philip Morris

1/1
Přehled fotografií
Zavřít
  • Kvůli globálním konfliktům i odlišným preferencím zákazníků musí firmy měnit své strategie. Podle Tommase di Giovanniho, šéfa komunikace Philipp Morris International, jsou příkladem úplné změny hry v oblasti kouření elektronické cigarety a je jen otázkou času, kdy na ně přestoupí úplně všichni.
    Kvůli globálním konfliktům i odlišným preferencím zákazníků musí firmy měnit své strategie. Podle Tommase di Giovanniho, šéfa komunikace Philipp Morris International, jsou příkladem úplné změny hry v oblasti kouření elektronické cigarety a je jen otázkou času, kdy na ně přestoupí úplně všichni.| Zdroj: Michaela Szkanderová e15
Kvůli globálním konfliktům i odlišným preferencím zákazníků musí firmy měnit své strategie. Podle Tommase di Giovanniho, šéfa komunikace Philipp Morris International, jsou příkladem úplné změny hry v oblasti kouření elektronické cigarety a je jen otázkou času, kdy na ně přestoupí úplně všichni.