Japonsko odmítá požadavky USA na další zpřístupnění svého trhu s automobily

1/14
Přehled fotografií
Zavřít
  • Tokio
    Tokio| Zdroj: profimedia
  • Tokio
    Tokio | Zdroj: By Nalilord [CC BY-SA 3.0 (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0) or GFDL (http://www.gnu.org/copyleft/fdl.html)], via Wikimedia Commons
  • Tokio, Japonsko
    Tokio, Japonsko| Zdroj: ctk
  • Tokio
    Tokio
  • Ženevský autosalon
    Ženevský autosalon| Zdroj: michal nosek
  • Ženevský autosalon
    Ženevský autosalon| Zdroj: michal nosek
  • Ženevský autosalon
    Ženevský autosalon| Zdroj: michal nosek
  • Vodíková Toyota Mirai
    Vodíková Toyota Mirai| Zdroj: archiv E15
  • Toyota představila facelift yarisu
    Toyota představila facelift yarisu| Zdroj: Autorevue.cz
  • Toyota představila facelift yarisu
    Toyota představila facelift yarisu| Zdroj: Autorevue.cz
  • Toyota představila facelift yarisu
    Toyota představila facelift yarisu| Zdroj: Autorevue.cz
  • Toyota Supra
    Toyota Supra| Zdroj: Autorevue.cz
  • Toyota Yaris Hybrid: Revoluce ve třídě malýchvozů, tak inzeruje tento automobil s výkonem 100k japonská Toyota. Je výjimečně hospodárný, vykazuje vůbec nejnižší emise (79 g/km) v rámcivšech vozů poháněných běžným spalovacím motorem.
    Toyota Yaris Hybrid: Revoluce ve třídě malýchvozů, tak inzeruje tento automobil s výkonem 100k japonská Toyota. Je výjimečně hospodárný, vykazuje vůbec nejnižší emise (79 g/km) v rámcivšech vozů poháněných běžným spalovacím motorem.| Zdroj: Toyota
  • Toyota GT86
    Toyota GT86| Zdroj: Autorevue.cz
Tokio
Tokio
Tokio, Japonsko
Tokio
Ženevský autosalon
Ženevský autosalon
Ženevský autosalon
Vodíková Toyota Mirai
Toyota představila facelift yarisu
Toyota představila facelift yarisu
Toyota představila facelift yarisu
Toyota Supra
Toyota Yaris Hybrid: Revoluce ve třídě malýchvozů, tak inzeruje tento automobil s výkonem 100k japonská Toyota. Je výjimečně hospodárný, vykazuje vůbec nejnižší emise (79 g/km) v rámcivšech vozů poháněných běžným spalovacím motorem.
Toyota GT86