Deset aut, která psala historii kombíků. Čím si vysloužila vysokou oblibu?

1/6
Přehled fotografií
Zavřít
  • Skutečným zakladatelem kategorie zvýšených oplastovaných kombíků s pohonem všech kol je Subaru Outback z roku 1994. Subaru v té době na americkém trhu výrazně ztrácelo svou pozici, a tak bylo rozhodnuto, že namísto vývoje nového SUV modelu se přepracuje model Legacy.
    Skutečným zakladatelem kategorie zvýšených oplastovaných kombíků s pohonem všech kol je Subaru Outback z roku 1994. Subaru v té době na americkém trhu výrazně ztrácelo svou pozici, a tak bylo rozhodnuto, že namísto vývoje nového SUV modelu se přepracuje model Legacy.| Zdroj: Autorevue.cz
  • Úspěch varianty kombi byl tak výrazný, že automobilka připravila také ostrou verzi RS, která se v určitých ohledech od liftbacku lišila. Dnes se jedná o poměrně vyhledávané zboží na trhu s ojetými vozy.
    Úspěch varianty kombi byl tak výrazný, že automobilka připravila také ostrou verzi RS, která se v určitých ohledech od liftbacku lišila. Dnes se jedná o poměrně vyhledávané zboží na trhu s ojetými vozy.| Zdroj: Autorevue.cz
  • Mercedes-Benz W124 ve verzi kombi je ještě dnes velmi oblíbeným rodinným vozem pro svou robustnost, kvalitu a nadčasový design.
    Mercedes-Benz W124 ve verzi kombi je ještě dnes velmi oblíbeným rodinným vozem pro svou robustnost, kvalitu a nadčasový design.| Zdroj: Autorevue.cz
  • Citroen DS Break sice nikdy nedosáhl prodejní popularity, ovšem jeho technologická propracovanost byla na stejné úrovni. Na trh byl uveden v roce 1958.
    Citroen DS Break sice nikdy nedosáhl prodejní popularity, ovšem jeho technologická propracovanost byla na stejné úrovni. Na trh byl uveden v roce 1958.| Zdroj: Autorevue.cz
  • Na vývoji se podílelo Porsche (odtud interní označení P1) a pokud se dobře díváte, indicie najdete hned. Partnerství s věhlasnou značkou po vizuální stránce prozrazoval přední nárazník, zpětná zrcátka, kola a také kompletní brzdy.
    Na vývoji se podílelo Porsche (odtud interní označení P1) a pokud se dobře díváte, indicie najdete hned. Partnerství s věhlasnou značkou po vizuální stránce prozrazoval přední nárazník, zpětná zrcátka, kola a také kompletní brzdy.| Zdroj: Autorevue.cz
  • Přestože Audi nebylo v segmentu zvýšených kombíků prvním, ani jeden z konkurentů se nedokázal vyrovnat popularitě modelu Audi allroad quattro.
    Přestože Audi nebylo v segmentu zvýšených kombíků prvním, ani jeden z konkurentů se nedokázal vyrovnat popularitě modelu Audi allroad quattro.| Zdroj: Autorevue.cz
Skutečným zakladatelem kategorie zvýšených oplastovaných kombíků s pohonem všech kol je Subaru Outback z roku 1994. Subaru v té době na americkém trhu výrazně ztrácelo svou pozici, a tak bylo rozhodnuto, že namísto vývoje nového SUV modelu se přepracuje model Legacy.
Úspěch varianty kombi byl tak výrazný, že automobilka připravila také ostrou verzi RS, která se v určitých ohledech od liftbacku lišila. Dnes se jedná o poměrně vyhledávané zboží na trhu s ojetými vozy.
Mercedes-Benz W124 ve verzi kombi je ještě dnes velmi oblíbeným rodinným vozem pro svou robustnost, kvalitu a nadčasový design.
Citroen DS Break sice nikdy nedosáhl prodejní popularity, ovšem jeho technologická propracovanost byla na stejné úrovni. Na trh byl uveden v roce 1958.
Na vývoji se podílelo Porsche (odtud interní označení P1) a pokud se dobře díváte, indicie najdete hned. Partnerství s věhlasnou značkou po vizuální stránce prozrazoval přední nárazník, zpětná zrcátka, kola a také kompletní brzdy.
Přestože Audi nebylo v segmentu zvýšených kombíků prvním, ani jeden z konkurentů se nedokázal vyrovnat popularitě modelu Audi allroad quattro.