Legenda slaví 30 let. Škoda Favorit znamenala pro automobilku velký krok vpřed

1/18
Přehled fotografií
Zavřít
  • Tento exemplář jednoho z prvních Favoritů najdete v továrním muzeu.
    Tento exemplář jednoho z prvních Favoritů najdete v továrním muzeu.| Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
  • Škoda Favorit 136 L (1987). Do skutečné sériové výroby se automobil již nezměnil.
    Škoda Favorit 136 L (1987). Do skutečné sériové výroby se automobil již nezměnil.| Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
  • Předsériová podoba Škody Favorit (1987).
    Předsériová podoba Škody Favorit (1987).| Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
  • V Austrálii zvládal soutěžní Favorit skupiny A i brody.
    V Austrálii zvládal soutěžní Favorit skupiny A i brody.| Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
  • Předsériová podoba Škody Favorit (1987).
    Předsériová podoba Škody Favorit (1987).| Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
  • Favorit GLXie Flairline (1993).
    Favorit GLXie Flairline (1993).| Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
  • Hatchback Favorit GLXi (1993).
    Hatchback Favorit GLXi (1993).| Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
  • Favorit LXi Plus (1993).
    Favorit LXi Plus (1993).| Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
  • Hatchback Favorit GLXi z let 1993-1994.
    Hatchback Favorit GLXi z let 1993-1994.| Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
  • Favorit Silverline GLXi (1993).
    Favorit Silverline GLXi (1993).| Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
  • Psal se rok 1993 a celá řada prošla velkou modernizací interně značenou GP. Litá kola už nebyla výsadou jen modelů pro export, byť tento Favorit Black Line má volant vpravo.
    Psal se rok 1993 a celá řada prošla velkou modernizací interně značenou GP. Litá kola už nebyla výsadou jen modelů pro export, byť tento Favorit Black Line má volant vpravo.| Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
  • Forman a Favorit Silver Line na reklamním snímku z roku 1994.
    Forman a Favorit Silver Line na reklamním snímku z roku 1994.| Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
  • Velmi známý tovární snímek Favoritu \"s 548 změnami\" z ledna 1993.
    Velmi známý tovární snímek Favoritu \"s 548 změnami\" z ledna 1993.| Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
  • Britský Favorit LXie Flairline (1992).
    Britský Favorit LXie Flairline (1992).| Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
  • Favorit 135 LS Komfort (1991).
    Favorit 135 LS Komfort (1991).| Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
  • Německý Favorit Top XX z roku 1990.
    Německý Favorit Top XX z roku 1990.| Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
  • Favority, Formany a užitkové verze dostaly v roce 1993 konečně vstřikování paliva. Zobrazený vůz jej ještě nemá, protože se jedná o 136 L z továrního muzea. Novější maska posledního modelu poněkud klame.
    Favority, Formany a užitkové verze dostaly v roce 1993 konečně vstřikování paliva. Zobrazený vůz jej ještě nemá, protože se jedná o 136 L z továrního muzea. Novější maska posledního modelu poněkud klame.| Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
  • Škoda Favorit sedan při slalomu.
    Škoda Favorit sedan při slalomu. | Zdroj: Jiří Křenek
Tento exemplář jednoho z prvních Favoritů najdete v továrním muzeu.
Škoda Favorit 136 L (1987). Do skutečné sériové výroby se automobil již nezměnil.
Předsériová podoba Škody Favorit (1987).
V Austrálii zvládal soutěžní Favorit skupiny A i brody.
Předsériová podoba Škody Favorit (1987).
Favorit GLXie Flairline (1993).
Hatchback Favorit GLXi (1993).
Favorit LXi Plus (1993).
Hatchback Favorit GLXi z let 1993-1994.
Favorit Silverline GLXi (1993).
Psal se rok 1993 a celá řada prošla velkou modernizací interně značenou GP. Litá kola už nebyla výsadou jen modelů pro export, byť tento Favorit Black Line má volant vpravo.
Forman a Favorit Silver Line na reklamním snímku z roku 1994.
Velmi známý tovární snímek Favoritu \"s 548 změnami\" z ledna 1993.
Britský Favorit LXie Flairline (1992).
Favorit 135 LS Komfort (1991).
Německý Favorit Top XX z roku 1990.
Favority, Formany a užitkové verze dostaly v roce 1993 konečně vstřikování paliva. Zobrazený vůz jej ještě nemá, protože se jedná o 136 L z továrního muzea. Novější maska posledního modelu poněkud klame.
Škoda Favorit sedan při slalomu.