Legenda slaví 30 let. Škoda Favorit znamenala pro automobilku velký krok vpřed
6
/
18
Přehled fotografií
Zavřít
Tento exemplář jednoho z prvních Favoritů najdete v továrním muzeu.
|
Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
Škoda Favorit 136 L (1987). Do skutečné sériové výroby se automobil již nezměnil.
|
Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
Předsériová podoba Škody Favorit (1987).
|
Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
V Austrálii zvládal soutěžní Favorit skupiny A i brody.
|
Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
Předsériová podoba Škody Favorit (1987).
|
Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
Favorit GLXie Flairline (1993).
|
Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
Hatchback Favorit GLXi (1993).
|
Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
Favorit LXi Plus (1993).
|
Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
Hatchback Favorit GLXi z let 1993-1994.
|
Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
Favorit Silverline GLXi (1993).
|
Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
Psal se rok 1993 a celá řada prošla velkou modernizací interně značenou GP. Litá kola už nebyla výsadou jen modelů pro export, byť tento Favorit Black Line má volant vpravo.
|
Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
Forman a Favorit Silver Line na reklamním snímku z roku 1994.
|
Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
Velmi známý tovární snímek Favoritu \"s 548 změnami\" z ledna 1993.
|
Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
Britský Favorit LXie Flairline (1992).
|
Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
Favorit 135 LS Komfort (1991).
|
Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
Německý Favorit Top XX z roku 1990.
|
Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
Favority, Formany a užitkové verze dostaly v roce 1993 konečně vstřikování paliva. Zobrazený vůz jej ještě nemá, protože se jedná o 136 L z továrního muzea. Novější maska posledního modelu poněkud klame.
|
Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
Škoda Favorit sedan při slalomu.
|
Zdroj: Jiří Křenek
Zavřít