Psal se rok 1993 a celá řada prošla velkou modernizací interně značenou GP. Litá kola už nebyla výsadou jen modelů pro export, byť tento Favorit Black Line má volant vpravo.|
Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
Forman a Favorit Silver Line na reklamním snímku z roku 1994.|
Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
Velmi známý tovární snímek Favoritu \"s 548 změnami\" z ledna 1993.|
Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
Britský Favorit LXie Flairline (1992).|
Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
Favorit 135 LS Komfort (1991).|
Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
Německý Favorit Top XX z roku 1990.|
Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
Favority, Formany a užitkové verze dostaly v roce 1993 konečně vstřikování paliva. Zobrazený vůz jej ještě nemá, protože se jedná o 136 L z továrního muzea. Novější maska posledního modelu poněkud klame.|
Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
Škoda Favorit sedan při slalomu. |
Zdroj: Jiří Křenek