O nesmrtelná auta LIAZ nakonec nikdo nestál
5
/
17
Přehled fotografií
Zavřít
Také závodily na okruzích v rámci evropského šampionátu tahačů /LIAZ
|
Zdroj: auto.cz
Liazky se, stejně jako Tatry, účastnily závodu Paříž-Dakar již za minulého režimu /LIAZ
|
Zdroj: auto.cz
Ale posloužil také v lesních závodech /LIAZ
|
Zdroj: auto.cz
Vůz obvykle sloužil k zásobování /LIAZ
|
Zdroj: auto.cz
Opět byla ve výrobním programu řada provedení /LIAZ
|
Zdroj: auto.cz
Nová řada 100 /110 se rodila v bolestech /LIAZ
|
Zdroj: auto.cz
Zde jsou téměř všechny dostupné technické parametry /LIAZ
|
Zdroj: auto.cz
První "Liaz" - Škoda 706 R /LIAZ
|
Zdroj: auto.cz
Druhý typ RT mnohde stále slouží, je už ale také vítanou raritou na srazech veteránů /LIAZ
|
Zdroj: auto.cz
Takto letos závodí Macíkův Liaz v jižní Americe /LIAZ
|
Zdroj: auto.cz
Značka LIAZ kupodivu žije dále. V Rusku vyrábí autobusy Likinský autobusový závod. Označení je však v azbuce /LIAZ
|
Zdroj: auto.cz
Málo známým počinem konstruktérů LIAZu je pokus o elektromobil
|
Zdroj: auto.cz
Vojenskou verzi Fox nabízela již firma Tedom, která nějakou dobu vyráběla v prostorách bývalého Liazu /LIAZ
|
Zdroj: auto.cz
Sklápěč Fox využívali třeba silničáři /LIAZ
|
Zdroj: auto.cz
Nový tahač Xena vznikl během éry vlastnictví plzeňskou Škodou /LIAZ
|
Zdroj: auto.cz
Dobový snímek ukazuje zajímavé lakování /LIAZ
|
Zdroj: auto.cz
Třeba toto pivovarské provedení s přezdívkou Krokodýl /LIAZ
|
Zdroj: auto.cz
Zavřít