První Subaru vzniklo před 60 lety, dnes platí za národní poklad
1
/
23
Přehled fotografií
Zavřít
Subaru 360 mělo sympatickou vizáž
|
Zdroj: autorevue.cz
Střechu vyrobili z laminátu
|
Zdroj: autorevue.cz
Maličký motor byl posazený nad zadní nápravu
|
Zdroj: autorevue.cz
Palubní deska byla hodně prostinká
|
Zdroj: autorevue.cz
Stejně tak sedadla
|
Zdroj: autorevue.cz
Ta vzadu vypadají spíše úsměvně
|
Zdroj: autorevue.cz
Sportovní verze měly výkon motoru až 36 koní
|
Zdroj: autorevue.cz
V nabídce se objevilo také kombi Custom
|
Zdroj: autorevue.cz
Reklamní snímek s nezbytnou horou Fuji v pozadí
|
Zdroj: autorevue.cz
Ta byla k dispozici i ve variantě valník
|
Zdroj: autorevue.cz
Technika vozu se využila i pro dodávku Sambar
|
Zdroj: autorevue.cz
Nástupcem se stal model R-2
|
Zdroj: autorevue.cz
Po něm přišel Rex
|
Zdroj: autorevue.cz
A Justy..
|
Zdroj: autorevue.cz
Subaru 1000 v polovině šedesátých let už dostalo pohon předních kol
|
Zdroj: autorevue.cz
Subaru Leone se v letech 1971 - 81 vyrábělo v mnoha karosářských variantách
|
Zdroj: autorevue.cz
Kombi už v roce 1972 jako první Subaru dostalo pohon všech kol
|
Zdroj: autorevue.cz
Užitkové vozy Subaru také nabízelo téměř vždy. Toto je model Domingo z roku 1983
|
Zdroj: autorevue.cz
Subaru Alcyone SVX bylo určeno pro USA. Jeho karosérii navrhl Giorgetto Giugiaro
|
Zdroj: autorevue.cz
Zajímnavé tvary měl i jeho předchůdce Alcyone z poloviny osmdesátých let
|
Zdroj: autorevue.cz
Subaru Traviq z počátku tisícileté
|
Zdroj: autorevue.cz
Subaru Baja Turbo z roku 2005 mělo oslovit mladou klientelu
|
Zdroj: autorevue.cz
Naopak velkoprostorový vůz Exiga byl určen rodinám s dospívajícími dětmi
|
Zdroj: autorevue.cz
Zavřít