První Subaru vzniklo před 60 lety, dnes platí za národní poklad

7/23
Přehled fotografií
Zavřít
  • Subaru 360 mělo sympatickou vizáž
    Subaru 360 mělo sympatickou vizáž| Zdroj: autorevue.cz
  • Střechu vyrobili z laminátu
    Střechu vyrobili z laminátu| Zdroj: autorevue.cz
  • Maličký motor byl posazený nad zadní nápravu
    Maličký motor byl posazený nad zadní nápravu| Zdroj: autorevue.cz
  • Palubní deska byla hodně prostinká
    Palubní deska byla hodně prostinká| Zdroj: autorevue.cz
  • Stejně tak sedadla
    Stejně tak sedadla| Zdroj: autorevue.cz
  • Ta vzadu vypadají spíše úsměvně
    Ta vzadu vypadají spíše úsměvně| Zdroj: autorevue.cz
  • Sportovní verze měly výkon motoru až 36 koní
    Sportovní verze měly výkon motoru až 36 koní| Zdroj: autorevue.cz
  • V nabídce se objevilo také kombi Custom
    V nabídce se objevilo také kombi Custom| Zdroj: autorevue.cz
  • Reklamní snímek s nezbytnou horou Fuji v pozadí
    Reklamní snímek s nezbytnou horou Fuji v pozadí| Zdroj: autorevue.cz
  • Ta byla k dispozici i ve variantě valník
    Ta byla k dispozici i ve variantě valník| Zdroj: autorevue.cz
  • Technika vozu se využila i pro dodávku Sambar
    Technika vozu se využila i pro dodávku Sambar| Zdroj: autorevue.cz
  • Nástupcem se stal model R-2
    Nástupcem se stal model R-2| Zdroj: autorevue.cz
  • Po něm přišel Rex
    Po něm přišel Rex| Zdroj: autorevue.cz
  • A Justy..
    A Justy..| Zdroj: autorevue.cz
  • Subaru 1000 v polovině šedesátých let už dostalo pohon předních kol
    Subaru 1000 v polovině šedesátých let už dostalo pohon předních kol| Zdroj: autorevue.cz
  • Subaru Leone se v letech 1971 - 81 vyrábělo v mnoha karosářských variantách
    Subaru Leone se v letech 1971 - 81 vyrábělo v mnoha karosářských variantách| Zdroj: autorevue.cz
  • Kombi už v roce 1972 jako první Subaru dostalo pohon všech kol
    Kombi už v roce 1972 jako první Subaru dostalo pohon všech kol| Zdroj: autorevue.cz
  • Užitkové vozy Subaru také nabízelo téměř vždy. Toto je model Domingo z roku 1983
    Užitkové vozy Subaru také nabízelo téměř vždy. Toto je model Domingo z roku 1983| Zdroj: autorevue.cz
  • Subaru Alcyone SVX bylo určeno pro USA. Jeho karosérii navrhl Giorgetto Giugiaro
    Subaru Alcyone SVX bylo určeno pro USA. Jeho karosérii navrhl Giorgetto Giugiaro| Zdroj: autorevue.cz
  • Zajímnavé tvary měl i jeho předchůdce Alcyone z poloviny osmdesátých let
    Zajímnavé tvary měl i jeho předchůdce Alcyone z poloviny osmdesátých let| Zdroj: autorevue.cz
  • Subaru Traviq z počátku tisícileté
    Subaru Traviq z počátku tisícileté| Zdroj: autorevue.cz
  • Subaru Baja Turbo z roku 2005 mělo oslovit mladou klientelu
    Subaru Baja Turbo z roku 2005 mělo oslovit mladou klientelu| Zdroj: autorevue.cz
  • Naopak velkoprostorový vůz Exiga byl určen rodinám s dospívajícími dětmi
    Naopak velkoprostorový vůz Exiga byl určen rodinám s dospívajícími dětmi| Zdroj: autorevue.cz
Subaru 360 mělo sympatickou vizáž
Střechu vyrobili z laminátu
Maličký motor byl posazený nad zadní nápravu
Palubní deska byla hodně prostinká
Stejně tak sedadla
Ta vzadu vypadají spíše úsměvně
Sportovní verze měly výkon motoru až 36 koní
V nabídce se objevilo také kombi Custom
Reklamní snímek s nezbytnou horou Fuji v pozadí
Ta byla k dispozici i ve variantě valník
Technika vozu se využila i pro dodávku Sambar
Nástupcem se stal model R-2
Po něm přišel Rex
A Justy..
Subaru 1000 v polovině šedesátých let už dostalo pohon předních kol
Subaru Leone se v letech 1971 - 81 vyrábělo v mnoha karosářských variantách
Kombi už v roce 1972 jako první Subaru dostalo pohon všech kol
Užitkové vozy Subaru také nabízelo téměř vždy. Toto je model Domingo z roku 1983
Subaru Alcyone SVX bylo určeno pro USA. Jeho karosérii navrhl Giorgetto Giugiaro
Zajímnavé tvary měl i jeho předchůdce Alcyone z poloviny osmdesátých let
Subaru Traviq z počátku tisícileté
Subaru Baja Turbo z roku 2005 mělo oslovit mladou klientelu
Naopak velkoprostorový vůz Exiga byl určen rodinám s dospívajícími dětmi