Jaguar XK120|
Zdroj: CC BY SA 2.0: David Merrett via Flickr
Jaguar XK120|
Zdroj: CC BY SA 2.0: pyntofmyld via Flickr
Jaguar XK 120, který lámal rekordy.|
Zdroj: CC BY SA 2.0: James Bond via Flickr
Předchůdce Jaguar SS 100|
Zdroj: CC BY SA 2.0: Franco Vannini via Flickr
Jaguar Mark IV|
Zdroj: CC BY SA 2.0: RL GNZLZ via Flickr
Jaguar XK120|
Zdroj: CC BY SA 2.0: Brian Snelson via Flickr
Brazilská kopie z roku 1979|
Zdroj: CC BY SA 2.0: JOHN LLOYD via Flickr
Předchůdce Jaguar SS 100|
Zdroj: CC BY SA 2.0: David Merrett via Flickr
Jaguar XK120|
Zdroj: CC BY SA 2.0: Rex Gray via Flickr
Jaguar XK120|
Zdroj: CC BY SA 2.0: Rex Gray via Flickr
Jaguar XK120|
Zdroj: CC BY SA 2.0: Rex Gray via Flickr
Jaguar XK120|
Zdroj: CC BY SA 2.0: Rex Gray via Flickr
Jaguar XK120|
Zdroj: CC BY SA 2.0: Brian Snelson via Flickr
Jaguar XK120|
Zdroj: CC BY SA 2.0: dave_7 via Flickr
Jaguar XK120|
Zdroj: CC BY SA 2.0: dav_7 via Flickr
Jaguar XK120|
Zdroj: CC BY SA 2.0: Hugh Llewelyn via Flickr
Jaguar XK120|
Zdroj: CC BY SA 2.0: Rex Gray via Flickr
Jaguar XK120|
Zdroj: CC BY SA 2.0: Rex Gray via Flickr
Jaguar XK120|
Zdroj: CC BY SA 2.0: dav_7 via Flickr
Většina Jaguarů XK120 měla 16palcová ocelová kola, přičemž zadní kola byla zakrytá.|
Zdroj: Jaguar
Do začátku roku 1950 vyrobili v Coventry prvních 240 vozů XK120 s jasanovým rámem karoserie a hliníkovými panely.|
Zdroj: Jaguar
Přední blatníky se ladnou křivkou dotýkaly zadních. Sloužily zároveň jako stupačky.|
Zdroj: Jaguar
Poválečné jaguáry měly často dvoubarevné řešení karoserie. kabriolet na obrázku měl dokonce barvu plátěné střechy sladěnou s barvou blatníků.|
Zdroj: Jaguar