Jediný evropský vítěz závodu Nascar. Sportovní Jaguar slaví sedmdesátiny

1/23
Přehled fotografií
Zavřít
  • Jaguar XK120
    Jaguar XK120| Zdroj: CC BY SA 2.0: David Merrett via Flickr
  • Jaguar XK120
    Jaguar XK120| Zdroj: CC BY SA 2.0: pyntofmyld via Flickr
  • Jaguar XK 120, který lámal rekordy.
    Jaguar XK 120, který lámal rekordy.| Zdroj: CC BY SA 2.0: James Bond via Flickr
  • Předchůdce Jaguar SS 100
    Předchůdce Jaguar SS 100| Zdroj: CC BY SA 2.0: Franco Vannini via Flickr
  • Jaguar Mark IV
    Jaguar Mark IV| Zdroj: CC BY SA 2.0: RL GNZLZ via Flickr
  • Jaguar XK120
    Jaguar XK120| Zdroj: CC BY SA 2.0: Brian Snelson via Flickr
  • Brazilská kopie z roku 1979
    Brazilská kopie z roku 1979| Zdroj: CC BY SA 2.0: JOHN LLOYD via Flickr
  • Předchůdce Jaguar SS 100
    Předchůdce Jaguar SS 100| Zdroj: CC BY SA 2.0: David Merrett via Flickr
  • Jaguar XK120
    Jaguar XK120| Zdroj: CC BY SA 2.0: Rex Gray via Flickr
  • Jaguar XK120
    Jaguar XK120| Zdroj: CC BY SA 2.0: Rex Gray via Flickr
  • Jaguar XK120
    Jaguar XK120| Zdroj: CC BY SA 2.0: Rex Gray via Flickr
  • Jaguar XK120
    Jaguar XK120| Zdroj: CC BY SA 2.0: Rex Gray via Flickr
  • Jaguar XK120
    Jaguar XK120| Zdroj: CC BY SA 2.0: Brian Snelson via Flickr
  • Jaguar XK120
    Jaguar XK120| Zdroj: CC BY SA 2.0: dave_7 via Flickr
  • Jaguar XK120
    Jaguar XK120| Zdroj: CC BY SA 2.0: dav_7 via Flickr
  • Jaguar XK120
    Jaguar XK120| Zdroj: CC BY SA 2.0: Hugh Llewelyn via Flickr
  • Jaguar XK120
    Jaguar XK120| Zdroj: CC BY SA 2.0: Rex Gray via Flickr
  • Jaguar XK120
    Jaguar XK120| Zdroj: CC BY SA 2.0: Rex Gray via Flickr
  • Jaguar XK120
    Jaguar XK120| Zdroj: CC BY SA 2.0: dav_7 via Flickr
  • Většina Jaguarů XK120 měla 16palcová ocelová kola, přičemž zadní kola byla zakrytá.
    Většina Jaguarů XK120 měla 16palcová ocelová kola, přičemž zadní kola byla zakrytá.| Zdroj: Jaguar
  • Do začátku roku 1950 vyrobili v Coventry prvních 240 vozů XK120 s jasanovým rámem karoserie a hliníkovými panely.
    Do začátku roku 1950 vyrobili v Coventry prvních 240 vozů XK120 s jasanovým rámem karoserie a hliníkovými panely.| Zdroj: Jaguar
  • Přední blatníky se ladnou křivkou dotýkaly zadních. Sloužily zároveň jako stupačky.
    Přední blatníky se ladnou křivkou dotýkaly zadních. Sloužily zároveň jako stupačky.| Zdroj: Jaguar
  • Poválečné jaguáry měly často dvoubarevné řešení karoserie. kabriolet na obrázku měl dokonce barvu plátěné střechy sladěnou s barvou blatníků.
    Poválečné jaguáry měly často dvoubarevné řešení karoserie. kabriolet na obrázku měl dokonce barvu plátěné střechy sladěnou s barvou blatníků.| Zdroj: Jaguar
Jaguar XK120
Jaguar XK120
Jaguar XK 120, který lámal rekordy.
Předchůdce Jaguar SS 100
Jaguar Mark IV
Jaguar XK120
Brazilská kopie z roku 1979
Předchůdce Jaguar SS 100
Jaguar XK120
Jaguar XK120
Jaguar XK120
Jaguar XK120
Jaguar XK120
Jaguar XK120
Jaguar XK120
Jaguar XK120
Jaguar XK120
Jaguar XK120
Jaguar XK120
Většina Jaguarů XK120 měla 16palcová ocelová kola, přičemž zadní kola byla zakrytá.
Do začátku roku 1950 vyrobili v Coventry prvních 240 vozů XK120 s jasanovým rámem karoserie a hliníkovými panely.
Přední blatníky se ladnou křivkou dotýkaly zadních. Sloužily zároveň jako stupačky.
Poválečné jaguáry měly často dvoubarevné řešení karoserie. kabriolet na obrázku měl dokonce barvu plátěné střechy sladěnou s barvou blatníků.