Slovenský pokus o oživení Škody v osmdesátých letech nevyšel. Podívejte se na BAZ Locusta
5
/
18
Přehled fotografií
Zavřít
BAZ Locusta má ve srovnání se Škodou Garde o 70 mm prodloužený rozvor.
|
Zdroj: autorevue.cz
Základní tvary Locusty nenechávají nikoho na pochybách, že její základy vychází ze Škody Garde/Rapid.
|
Zdroj: autorevue.cz
Patrné je to pak zajména zezadu, kde zůstala původní světla i většina původních panelů.
|
Zdroj: autorevue.cz
Za úpravy designu byl odpovědný návrhář Milan Biroš.
|
Zdroj: autorevue.cz
Kupé dostalo velké víko zavazadlového prostoru, které se otevíralo společně se zadním oknem.
|
Zdroj: autorevue.cz
Uvnitř se objevila nová sportovní sedadla.
|
Zdroj: autorevue.cz
Z některých úhlů tohle auto jako Garde nevypadá a marně byste hledali i logo s okřídleným šípem.
|
Zdroj: autorevue.cz
Třídveřové kupé bylo postaveno v letech 1981 až 1982.
|
Zdroj: autorevue.cz
Locusta je dlouhá 4170 mm, široká 1630 mm a vysoká 1360 mm.
|
Zdroj: autorevue.cz
Přestože byl vyroben jediný exemplář...
|
Zdroj: autorevue.cz
...podařilo se ho zachránit a po pečlivé renovaci je dnes v bratislavském Muzeu Dopravy.
|
Zdroj: autorevue.cz
Přední kapota se odklápěla směrem dopředu, proti směru jízdy.
|
Zdroj: autorevue.cz
Přestavbou se podařilo snížit pohotovostní hmotnost z 915 na 880 kg.
|
Zdroj: autorevue.cz
BAZ Škoda 743 Locusta stojí v tomto stavu v muzeu od roku 2006.
|
Zdroj: autorevue.cz
Nakládací hrana byla hodně vysoko, kvůli torzní tuhosti se však konstruktéři neodvážili zasahovat do zadního čela.
|
Zdroj: autorevue.cz
Kromě předních světel dostala Locusta rovněž nový přední nárazník a jiná je též maska chladiče.
|
Zdroj: autorevue.cz
Pod přední kapotou červeného kupé pracoval zážehový čtyřválec 1.1 OHC ze Zastavy 101.
|
Zdroj: autorevue.cz
BAZ Škoda 743 Locusta
|
Zdroj: autorevue.cz
Zavřít