Slovenský pokus o oživení Škody v osmdesátých letech nevyšel. Podívejte se na BAZ Locusta

5/18
Zavřít
  • BAZ Locusta má ve srovnání se Škodou Garde o 70 mm prodloužený rozvor.
    BAZ Locusta má ve srovnání se Škodou Garde o 70 mm prodloužený rozvor.| Zdroj: autorevue.cz
  • Základní tvary Locusty nenechávají nikoho na pochybách, že její základy vychází ze Škody Garde/Rapid.
    Základní tvary Locusty nenechávají nikoho na pochybách, že její základy vychází ze Škody Garde/Rapid.| Zdroj: autorevue.cz
  • Patrné je to pak zajména zezadu, kde zůstala původní světla i většina původních panelů.
    Patrné je to pak zajména zezadu, kde zůstala původní světla i většina původních panelů.| Zdroj: autorevue.cz
  • Za úpravy designu byl odpovědný návrhář Milan Biroš.
    Za úpravy designu byl odpovědný návrhář Milan Biroš.| Zdroj: autorevue.cz
  • Kupé dostalo velké víko zavazadlového prostoru, které se otevíralo společně se zadním oknem.
    Kupé dostalo velké víko zavazadlového prostoru, které se otevíralo společně se zadním oknem.| Zdroj: autorevue.cz
  • Uvnitř se objevila nová sportovní sedadla.
    Uvnitř se objevila nová sportovní sedadla.| Zdroj: autorevue.cz
  • Z některých úhlů tohle auto jako Garde nevypadá a marně byste hledali i logo s okřídleným šípem.
    Z některých úhlů tohle auto jako Garde nevypadá a marně byste hledali i logo s okřídleným šípem.| Zdroj: autorevue.cz
  • Třídveřové kupé bylo postaveno v letech 1981 až 1982.
    Třídveřové kupé bylo postaveno v letech 1981 až 1982.| Zdroj: autorevue.cz
  • Locusta je dlouhá 4170 mm, široká 1630 mm a vysoká 1360 mm.
    Locusta je dlouhá 4170 mm, široká 1630 mm a vysoká 1360 mm.| Zdroj: autorevue.cz
  • Přestože byl vyroben jediný exemplář...
    Přestože byl vyroben jediný exemplář...| Zdroj: autorevue.cz
  • ...podařilo se ho zachránit a po pečlivé renovaci je dnes v bratislavském Muzeu Dopravy.
    ...podařilo se ho zachránit a po pečlivé renovaci je dnes v bratislavském Muzeu Dopravy.| Zdroj: autorevue.cz
  • Přední kapota se odklápěla směrem dopředu, proti směru jízdy.
    Přední kapota se odklápěla směrem dopředu, proti směru jízdy.| Zdroj: autorevue.cz
  • Přestavbou se podařilo snížit pohotovostní hmotnost z 915 na 880 kg.
    Přestavbou se podařilo snížit pohotovostní hmotnost z 915 na 880 kg.| Zdroj: autorevue.cz
  • BAZ Škoda 743 Locusta stojí v tomto stavu v muzeu od roku 2006.
    BAZ Škoda 743 Locusta stojí v tomto stavu v muzeu od roku 2006.| Zdroj: autorevue.cz
  • Nakládací hrana byla hodně vysoko, kvůli torzní tuhosti se však konstruktéři neodvážili zasahovat do zadního čela.
    Nakládací hrana byla hodně vysoko, kvůli torzní tuhosti se však konstruktéři neodvážili zasahovat do zadního čela.| Zdroj: autorevue.cz
  • Kromě předních světel dostala Locusta rovněž nový přední nárazník a jiná je též maska chladiče.
    Kromě předních světel dostala Locusta rovněž nový přední nárazník a jiná je též maska chladiče.| Zdroj: autorevue.cz
  • Pod přední kapotou červeného kupé pracoval zážehový čtyřválec 1.1 OHC ze Zastavy 101.
    Pod přední kapotou červeného kupé pracoval zážehový čtyřválec 1.1 OHC ze Zastavy 101.| Zdroj: autorevue.cz
  • BAZ Škoda 743 Locusta
    BAZ Škoda 743 Locusta| Zdroj: autorevue.cz
BAZ Locusta má ve srovnání se Škodou Garde o 70 mm prodloužený rozvor.
Základní tvary Locusty nenechávají nikoho na pochybách, že její základy vychází ze Škody Garde/Rapid.
Patrné je to pak zajména zezadu, kde zůstala původní světla i většina původních panelů.
Za úpravy designu byl odpovědný návrhář Milan Biroš.
Kupé dostalo velké víko zavazadlového prostoru, které se otevíralo společně se zadním oknem.
Uvnitř se objevila nová sportovní sedadla.
Z některých úhlů tohle auto jako Garde nevypadá a marně byste hledali i logo s okřídleným šípem.
Třídveřové kupé bylo postaveno v letech 1981 až 1982.
Locusta je dlouhá 4170 mm, široká 1630 mm a vysoká 1360 mm.
Přestože byl vyroben jediný exemplář...
...podařilo se ho zachránit a po pečlivé renovaci je dnes v bratislavském Muzeu Dopravy.
Přední kapota se odklápěla směrem dopředu, proti směru jízdy.
Přestavbou se podařilo snížit pohotovostní hmotnost z 915 na 880 kg.
BAZ Škoda 743 Locusta stojí v tomto stavu v muzeu od roku 2006.
Nakládací hrana byla hodně vysoko, kvůli torzní tuhosti se však konstruktéři neodvážili zasahovat do zadního čela.
Kromě předních světel dostala Locusta rovněž nový přední nárazník a jiná je též maska chladiče.
Pod přední kapotou červeného kupé pracoval zážehový čtyřválec 1.1 OHC ze Zastavy 101.
BAZ Škoda 743 Locusta