Slevomat mění strategii. Dává slevám sbohem

4/8
Zavřít
  • Slevomat se nyní více orientuje na zážitky a cestování
    Slevomat se nyní více orientuje na zážitky a cestování| Zdroj: Slevomat
  • „Jen samotná sleva jako fungující byznys model nestačí. Z firmy se v průběhu let stal inspirační a zážitkový portál,“ říká ředitelka Slevomatu Marie Havlíčková.
    „Jen samotná sleva jako fungující byznys model nestačí. Z firmy se v průběhu let stal inspirační a zážitkový portál,“ říká ředitelka Slevomatu Marie Havlíčková.| Zdroj: Anna Vackova
  • Lídr skomírajícího trhu slevových serverů Slevomat.cz mění devět let po vzniku trhu hromadného nakupování obchodní strategii. Prodej slevových kupónů se dostávají do pozadí. Prim hraje prodej pobytů a zážitků.
    Lídr skomírajícího trhu slevových serverů Slevomat.cz mění devět let po vzniku trhu hromadného nakupování obchodní strategii. Prodej slevových kupónů se dostávají do pozadí. Prim hraje prodej pobytů a zážitků.| Zdroj: čtk
  • Nové kanceláře Slevomatu
    Nové kanceláře Slevomatu| Zdroj: slevomat
  • Nové kanceláře Slevomatu
    Nové kanceláře Slevomatu| Zdroj: slevomat
  • Nové kanceláře Slevomatu
    Nové kanceláře Slevomatu| Zdroj: slevomat
  • Nové kanceláře Slevomatu
    Nové kanceláře Slevomatu| Zdroj: slevomat
  • Slevomat se nyní více orientuje na zážitky a cestování
    Slevomat se nyní více orientuje na zážitky a cestování| Zdroj: Slevomat
Slevomat se nyní více orientuje na zážitky a cestování
„Jen samotná sleva jako fungující byznys model nestačí. Z firmy se v průběhu let stal inspirační a zážitkový portál,“ říká ředitelka Slevomatu Marie Havlíčková.
Lídr skomírajícího trhu slevových serverů Slevomat.cz mění devět let po vzniku trhu hromadného nakupování obchodní strategii. Prodej slevových kupónů se dostávají do pozadí. Prim hraje prodej pobytů a zážitků.
Nové kanceláře Slevomatu
Nové kanceláře Slevomatu
Nové kanceláře Slevomatu
Nové kanceláře Slevomatu
Slevomat se nyní více orientuje na zážitky a cestování