Zdecimovaným restauracím pomáhají pivovary i výrobci nealka. Bojují tak za vlastní tržby

1/5
Zavřít
  • Restauratéři se teprve vzpamatovávají z těžkého propadu poptávky. Na snímku Smetanovou nábřeží v Praze.
    Restauratéři se teprve vzpamatovávají z těžkého propadu poptávky. Na snímku Smetanovou nábřeží v Praze.| Zdroj: Blesk:Daniel Černovský
  • Restaurace a hotely představují pro českou Coca-Colu třetinu tržeb. Když byly zavřené, zbyla z těchto příjmů desetina.
    Restaurace a hotely představují pro českou Coca-Colu třetinu tržeb. Když byly zavřené, zbyla z těchto příjmů desetina.| Zdroj: ČTK/Vondrouš Roman
  • Situace v restauracích se po koronakrizi zvolna lepší, i když většina nedosahuje loňské úrovně.
    Situace v restauracích se po koronakrizi zvolna lepší, i když většina nedosahuje loňské úrovně.| Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
  • Česká Pepsi  poskytuje restauratérům tradiční vybavení zahrádek a připravuje pro ně různé marketingové akce.
    Česká Pepsi poskytuje restauratérům tradiční vybavení zahrádek a připravuje pro ně různé marketingové akce.| Zdroj: ČTK/Fotobanka ČTK/Hofmanová Markéta
  • Kofola na podporu domácí turistiky a hospod spustila projekt Výročních turistických známek.
    Kofola na podporu domácí turistiky a hospod spustila projekt Výročních turistických známek.| Zdroj: kofola / E15
Restauratéři se teprve vzpamatovávají z těžkého propadu poptávky. Na snímku Smetanovou nábřeží v Praze.
Restaurace a hotely představují pro českou Coca-Colu třetinu tržeb. Když byly zavřené, zbyla z těchto příjmů desetina.
Situace v restauracích se po koronakrizi zvolna lepší, i když většina nedosahuje loňské úrovně.
Česká Pepsi  poskytuje restauratérům tradiční vybavení zahrádek a připravuje pro ně různé marketingové akce.
Kofola na podporu domácí turistiky a hospod spustila projekt Výročních turistických známek.