Zdecimovaným restauracím pomáhají pivovary i výrobci nealka. Bojují tak za vlastní tržby
5
/
5
Přehled fotografií
Zavřít
Restauratéři se teprve vzpamatovávají z těžkého propadu poptávky. Na snímku Smetanovou nábřeží v Praze.
|
Zdroj: Blesk:Daniel Černovský
Restaurace a hotely představují pro českou Coca-Colu třetinu tržeb. Když byly zavřené, zbyla z těchto příjmů desetina.
|
Zdroj: ČTK/Vondrouš Roman
Situace v restauracích se po koronakrizi zvolna lepší, i když většina nedosahuje loňské úrovně.
|
Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
Česká Pepsi poskytuje restauratérům tradiční vybavení zahrádek a připravuje pro ně různé marketingové akce.
|
Zdroj: ČTK/Fotobanka ČTK/Hofmanová Markéta
Kofola na podporu domácí turistiky a hospod spustila projekt Výročních turistických známek.
|
Zdroj: kofola / E15
Zavřít