Inovované prodejny Můj obchod nám pomohou zvýšit tržby i marži, říká šéf franšízové sítě Makra Pácl

1/8
Přehled fotografií
Zavřít
  • Miroslav Pácl, šéf franšízové sítě Makro Můj Obchod
    Miroslav Pácl, šéf franšízové sítě Makro Můj Obchod| Zdroj: Makro
  • Miroslav Pácl, šéf franšízové sítě Makro Můj Obchod
    Miroslav Pácl, šéf franšízové sítě Makro Můj Obchod| Zdroj: Makro
  • Současná podoba franšízové sítě Makra Můj Obchod
    Současná podoba franšízové sítě Makra Můj Obchod| Zdroj: Makro
  • Současná podoba prodejen franšízové sítě Makra Můj Obchod
    Současná podoba prodejen franšízové sítě Makra Můj Obchod| Zdroj: Makro
  • Nový koncept franšízové sítě Makra Můj Obchod
    Nový koncept franšízové sítě Makra Můj Obchod| Zdroj: Makro
  • Nový koncept franšízové sítě Makro Můj Obchod
    Nový koncept franšízové sítě Makro Můj Obchod| Zdroj: Makro
  • Nový koncept franšízové sítě Makro Můj obchod
    Nový koncept franšízové sítě Makro Můj obchod| Zdroj: Makro
  • Nový koncept franšízové sítě Můj Obchod
    Nový koncept franšízové sítě Můj Obchod| Zdroj: Makro
Miroslav Pácl, šéf franšízové sítě Makro Můj Obchod
Miroslav Pácl, šéf franšízové sítě Makro Můj Obchod
Současná podoba franšízové sítě Makra Můj Obchod
Současná podoba prodejen franšízové sítě Makra Můj Obchod
Nový koncept franšízové sítě Makra Můj Obchod
Nový koncept franšízové sítě Makro Můj Obchod
Nový koncept franšízové sítě Makro Můj obchod
Nový koncept franšízové sítě Můj Obchod