Koronakrize prohlubuje závislost obchodníků na slevách
1
/
6
Přehled fotografií
Zavřít
Počty slevových akcí rostou i přesto, že omezení slev patří k doporučením pandemického plánu, který si dal zpracovat Svaz obchodu a cestovního ruchu.
|
Zdroj: Blesk - Robert Klejch
Slevové akce velkým řetězcům stále zajišťují nezanedbatelné podíly z tržeb.
|
Zdroj: Kaufland
Jedním z důvodů, proč přibývá slevových akcí, je podle lidí z byznysu skutečnost, že s váznoucí ekonomikou roste citlivost zákazníků na ceny.
|
Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
Slevové akce velkým řetězcům stále zajišťují nezanedbatelné podíly z tržeb.
|
Zdroj: Blesk - Robert Klejch
Jarní omezení slev obchodníci vysvětlují silným náporem zákazníků, kteří se snažili předzásobit a využívali i často omezenou nabídku zejména trvanlivých potravin.
|
Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
Jarní pokles počtu slev potvrdila i společnost Nielsen, která sbírá data o prodejích z tuzemských obchodů.
|
Zdroj: Kaufland Ceska republika
Zavřít