Počty slevových akcí rostou i přesto, že omezení slev patří k doporučením pandemického plánu, který si dal zpracovat Svaz obchodu a cestovního ruchu.|
Zdroj: Blesk - Robert Klejch
Slevové akce velkým řetězcům stále zajišťují nezanedbatelné podíly z tržeb.|
Zdroj: Kaufland
Jedním z důvodů, proč přibývá slevových akcí, je podle lidí z byznysu skutečnost, že s váznoucí ekonomikou roste citlivost zákazníků na ceny.|
Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
Slevové akce velkým řetězcům stále zajišťují nezanedbatelné podíly z tržeb.|
Zdroj: Blesk - Robert Klejch
Jarní omezení slev obchodníci vysvětlují silným náporem zákazníků, kteří se snažili předzásobit a využívali i často omezenou nabídku zejména trvanlivých potravin.|
Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
Jarní pokles počtu slev potvrdila i společnost Nielsen, která sbírá data o prodejích z tuzemských obchodů.|
Zdroj: Kaufland Ceska republika