Příplatek za riziko nákazy. Kaufland nebo Albert dávají tisíce korun, další řetězce vyčkávají

6/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Koncentrace lidí a počet kontaktů pokladních se zákazníky je rizikovým faktorem práce v supermarketech.
    Koncentrace lidí a počet kontaktů pokladních se zákazníky je rizikovým faktorem práce v supermarketech. | Zdroj: Blesk:Robert Klejch
  • Koncentrace lidí a počet kontaktů pokladních se zákazníky je rizikovým faktorem práce v supermarketech.
    Koncentrace lidí a počet kontaktů pokladních se zákazníky je rizikovým faktorem práce v supermarketech. | Zdroj: Blesk:Robert Klejch
  • Koncentrace lidí a počet kontaktů pokladních se zákazníky je rizikovým faktorem práce v supermarketech.
    Koncentrace lidí a počet kontaktů pokladních se zákazníky je rizikovým faktorem práce v supermarketech. | Zdroj: Blesk:Daniel Černovský
  • Koncentrace lidí a počet kontaktů pokladních se zákazníky je rizikovým faktorem práce v supermarketech.
    Koncentrace lidí a počet kontaktů pokladních se zákazníky je rizikovým faktorem práce v supermarketech. | Zdroj: Blesk:Robert Klejch
  • Obchodní centrum, ilustrační foto.
    Obchodní centrum, ilustrační foto.| Zdroj: Blesk:Daniel Černovský
Koncentrace lidí a počet kontaktů pokladních se zákazníky je rizikovým faktorem práce v supermarketech.
Koncentrace lidí a počet kontaktů pokladních se zákazníky je rizikovým faktorem práce v supermarketech.
Koncentrace lidí a počet kontaktů pokladních se zákazníky je rizikovým faktorem práce v supermarketech.
Koncentrace lidí a počet kontaktů pokladních se zákazníky je rizikovým faktorem práce v supermarketech.
Obchodní centrum, ilustrační foto.