E-shopy doufají ve vánoční tržební klondajk, musejí ale zvládnout logistiku
2
/
7
Přehled fotografií
Zavřít
E-shopy se o brigádníky perou i se svými klíčovými partnery – doručovateli. Mimořádný zájem o tyto pracovní síly donutil Českou poštu zvýšit hodinovou odměnu ze 150 korun na 160 korun. Ke zvládnutí vánočního mumraje jí má dočasně pomoci na pět tisíc brigádníků.
|
Zdroj: ČTK/Šulová Kateřina
Loni na Vánoce Alza prodala jen během nejsilnějšího týdne mezi 9. a 16. prosincem 2,2 milionu položek v celkové hodnotě 1,5 miliardy. Letos čeká, že padne rekord.
|
Zdroj: Alza
E-shopy se o brigádníky perou i se svými klíčovými partnery – doručovateli. Mimořádný zájem o tyto pracovní síly donutil Českou poštu zvýšit hodinovou odměnu ze 150 korun na 160 korun. Ke zvládnutí vánočního mumraje jí má dočasně pomoci na pět tisíc brigádníků.
|
Zdroj: ČTK/Šulová Kateřina
Loni na Vánoce Alza prodala jen během nejsilnějšího týdne mezi 9. a 16. prosincem 2,2 milionu položek v celkové hodnotě 1,5 miliardy. Letos čeká, že padne rekord.
|
Zdroj: profimedia.cz
Mall.cz očekává o pětinu vyšší prodeje než loni.
|
Zdroj: ČTK/Miloš Ruml
„Loni jsme nabízeli 480 tisíc položek. V červnu jsme překročili metu jednoho milionu a dnes u nás zákazníci pořídí přes 1,4 milionu produktů,“ popisuje obchodní ředitel Mall Group Jakub Střeštík. (Ilustrační foto obchodu Mall.cz)
|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Do skladových technologií v Jirnech u Prahy investovala skupina Mall 325 milionů korun.
|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Zavřít