Kapacity e-shopů a kurýrů jsou na hraně. Balíčky z internetu nabírají mnohadenní zpoždění
4
/
6
Přehled fotografií
Zavřít
Kombinace předvánoční sezóny, zavřených obchodů a marketingových akcí typu Black Friday napíná kapacity internetových obchodů a přepravních firem k prasknutí.
|
Zdroj: Michael Tomeš, E15
„V současné chvíli máme situaci pod kontrolou, a to i přes enormní meziroční nárůst objemu balíků, který se za poslední dva týdny vyšplhal přes 75 procent,“ uvedl generální ředitel společnosti DPD Miloš Malaník.
|
Zdroj: E15 Michael Tomeš
Nápor potvrzují samotné e-shopy. „Zájem zákazníků je skutečně velký a v posledních dnech stále roste. I díky zkušenostem z jarní vlny ale objednávky odbavovat zvládáme. U našich logistických partnerů máme nasmlouvané maximální kapacity, jaké nám byli schopni nabídnout,“ popsala aktuální situaci mluvčí obchodu Mall.cz Pavla Hobíková.
|
Zdroj: Mall Group
Pracovníci ve skladech e-shopů se nezastaví. (ilustrační foto)
|
Zdroj: Michael Tomeš, E15
„Již v polovině listopadu jsme denně doručovali stejný počet zásilek, jako v loňském roce týden před Vánoci. Letos předpokládáme, že za jediný den v týdnu Štědrým dnem přepravíme v České republice více než 550 tisíc zásilek,“ řekla Simona Kijonková, generální ředitelka skupiny Packeta, do níž patří logistická firma Zásilkovna.
|
Zdroj: Michael Tomeš
„Již v polovině listopadu jsme denně doručovali stejný počet zásilek, jako v loňském roce týden před Vánoci. Letos předpokládáme, že za jediný den v týdnu Štědrým dnem přepravíme v České republice více než 550 tisíc zásilek,“ řekla Simona Kijonková, generální ředitelka skupiny Packeta, do níž patří logistická firma Zásilkovna.
|
Zdroj: Zásilkovna
Zavřít