Retail dnes a zítra aneb trendy pro rok 2021. Zapomeňte na zásoby
2
/
5
Přehled fotografií
Zavřít
Průzkum Microsoftu ukázal, že už před pandemií chtěla čtvrtina maloobchodníků v regionu střední a východní Evropy s pomocí technologií vylepšit své dodavatelské řetězce a zajistit rychlejší dodávky a efektivnější řízení skladových zásob.
|
Zdroj: Unsplash
„Tradiční kamenné obchody už nemohou být, mimo prodejen základních potřeb, stěžejním a jediným zdrojem příjmů, na který obchodníci spoléhají,“ říká Nikola Pleska z Microsoftu.
|
Zdroj: Microsoft
„Rok 2020 byl pro mnohé subjekty působící v retailu a návazných odvětvích, jako jsou dodavatelé spotřebního zboží nebo logistika, zlomový. Naplno se ukázalo, že disrupce může přijít opravdu kdykoli a že štěstí přeje těm, kdo měli a naplňovali prozákaznickou strategii založenou na propojení různých typů prodejních kanálů a systematickém využití dat,“ říká Nikola Pleska ze společnosti Microsoft.
|
Zdroj: Pexels
„Jsme připraveni obsloužit až dvojnásobný zájem zákazníků v porovnání s loňskými Vánocemi,“ komentuje šéf Rohlíku, Petr Pavlík.
|
Zdroj: Rohlík.cz
Simona Kijonková, zakladatelka Zásilkovny. Po deseti letech od svého vzniku dnes společnost působí ve 33 evropských zemích a využívá ji kolem 30 000 internetových obchodů.
|
Zdroj: Michael Tomeš, E15
Zavřít