Retail dnes a zítra aneb trendy pro rok 2021. Zapomeňte na zásoby

6/5
Zavřít
  • Průzkum Microsoftu ukázal, že už před pandemií chtěla čtvrtina maloobchodníků v regionu střední a východní Evropy s pomocí technologií vylepšit své dodavatelské řetězce a zajistit rychlejší dodávky a efektivnější řízení skladových zásob.
    Průzkum Microsoftu ukázal, že už před pandemií chtěla čtvrtina maloobchodníků v regionu střední a východní Evropy s pomocí technologií vylepšit své dodavatelské řetězce a zajistit rychlejší dodávky a efektivnější řízení skladových zásob.| Zdroj: Unsplash
  • „Tradiční kamenné obchody už nemohou být, mimo prodejen základních potřeb, stěžejním a jediným zdrojem příjmů, na který obchodníci spoléhají,“ říká Nikola Pleska z Microsoftu.
    „Tradiční kamenné obchody už nemohou být, mimo prodejen základních potřeb, stěžejním a jediným zdrojem příjmů, na který obchodníci spoléhají,“ říká Nikola Pleska z Microsoftu.| Zdroj: Microsoft
  • „Rok 2020 byl pro mnohé subjekty působící v retailu a návazných odvětvích, jako jsou dodavatelé spotřebního zboží nebo logistika, zlomový. Naplno se ukázalo, že disrupce může přijít opravdu kdykoli a že štěstí přeje těm, kdo měli a naplňovali prozákaznickou strategii založenou na propojení různých typů prodejních kanálů a systematickém využití dat,“ říká Nikola Pleska ze společnosti Microsoft.
    „Rok 2020 byl pro mnohé subjekty působící v retailu a návazných odvětvích, jako jsou dodavatelé spotřebního zboží nebo logistika, zlomový. Naplno se ukázalo, že disrupce může přijít opravdu kdykoli a že štěstí přeje těm, kdo měli a naplňovali prozákaznickou strategii založenou na propojení různých typů prodejních kanálů a systematickém využití dat,“ říká Nikola Pleska ze společnosti Microsoft.| Zdroj: Pexels
  • „Jsme připraveni obsloužit až dvojnásobný zájem zákazníků v porovnání s loňskými Vánocemi,“ komentuje šéf Rohlíku, Petr Pavlík.
    „Jsme připraveni obsloužit až dvojnásobný zájem zákazníků v porovnání s loňskými Vánocemi,“ komentuje šéf Rohlíku, Petr Pavlík.| Zdroj: Rohlík.cz
  • Simona Kijonková, zakladatelka Zásilkovny. Po deseti letech od svého vzniku dnes společnost působí ve 33 evropských zemích a využívá ji kolem 30 000 internetových obchodů.
    Simona Kijonková, zakladatelka Zásilkovny. Po deseti letech od svého vzniku dnes společnost působí ve 33 evropských zemích a využívá ji kolem 30 000 internetových obchodů.| Zdroj: Michael Tomeš, E15
Průzkum Microsoftu ukázal, že už před pandemií chtěla čtvrtina maloobchodníků v regionu střední a východní Evropy s pomocí technologií vylepšit své dodavatelské řetězce a zajistit rychlejší dodávky a efektivnější řízení skladových zásob.
„Tradiční kamenné obchody už nemohou být, mimo prodejen základních potřeb, stěžejním a jediným zdrojem příjmů, na který obchodníci spoléhají,“ říká Nikola Pleska z Microsoftu.
„Rok 2020 byl pro mnohé subjekty působící v retailu a návazných odvětvích, jako jsou dodavatelé spotřebního zboží nebo logistika, zlomový. Naplno se ukázalo, že disrupce může přijít opravdu kdykoli a že štěstí přeje těm, kdo měli a naplňovali prozákaznickou strategii založenou na propojení různých typů prodejních kanálů a systematickém využití dat,“ říká Nikola Pleska ze společnosti Microsoft.
„Jsme připraveni obsloužit až dvojnásobný zájem zákazníků v porovnání s loňskými Vánocemi,“ komentuje šéf Rohlíku, Petr Pavlík.
Simona Kijonková, zakladatelka Zásilkovny. Po deseti letech od svého vzniku dnes společnost působí ve 33 evropských zemích a využívá ji kolem 30 000 internetových obchodů.