K vítězům pandemie se zařadili výrobci deskových her a puzzle

4/3
Přehled fotografií
Zavřít
  • Loňský rok byl pro výrobce společenských her a puzzle opravdovým boomem, lidé omezili pohyb venku a tak si doma hráli hry.
    Loňský rok byl pro výrobce společenských her a puzzle opravdovým boomem, lidé omezili pohyb venku a tak si doma hráli hry.| Zdroj: Profimedia
  • „S veškerou pokorou sledujeme, že naše branže je krizí zasažena mnohem méně,“ říká Clemens Maier, šéf představenstva firmy Ravensburger.
    „S veškerou pokorou sledujeme, že naše branže je krizí zasažena mnohem méně,“ říká Clemens Maier, šéf představenstva firmy Ravensburger.| Zdroj: Profimedia
  • Společenské hry a puzzle jsou v Německu velmi populární. Podle průzkumu Institutu Allensbach, společnosti pro výzkum veřejného mínění, si tu a tam zahraje nějakou společenskou hru 33 milionů Němců.  Celkem 5,6 milionu německých občanů hraje dokonce pravidelně, několikrát týdně.
    Společenské hry a puzzle jsou v Německu velmi populární. Podle průzkumu Institutu Allensbach, společnosti pro výzkum veřejného mínění, si tu a tam zahraje nějakou společenskou hru 33 milionů Němců. Celkem 5,6 milionu německých občanů hraje dokonce pravidelně, několikrát týdně.| Zdroj: Profimedia
Loňský rok byl pro výrobce společenských her a puzzle opravdovým boomem, lidé omezili pohyb venku a tak si doma hráli hry.
„S veškerou pokorou sledujeme, že naše branže je krizí zasažena mnohem méně,“ říká Clemens Maier, šéf představenstva firmy Ravensburger.
Společenské hry a puzzle jsou v Německu velmi populární. Podle průzkumu Institutu Allensbach, společnosti pro výzkum veřejného mínění, si tu a tam zahraje nějakou společenskou hru 33 milionů Němců.  Celkem 5,6 milionu německých občanů hraje dokonce pravidelně, několikrát týdně.