Zachránil nás antimikrobiální gel s vůní okurky, říká šéfka kosmetické firmy Ryor
3
/
7
Přehled fotografií
Zavřít
Ryor pocítil i úbytek turistů, například v Karlových Varech. Byla tam i lázeňská lékárna s Ryorem přes celou stěnu, ale turisté nejezdí, nájmy jsou stejné, tak jsme po pětadvaceti letech zavřeli, říká šéfka kosmetické firmy Ryor Jana Štěpánková.
|
Zdroj: E15 Michael Tomeš
Máme za loňský rok šestiprocentní nárůst obratu na 133 milionů korun a víme, že jsme jedni z mála z kosmetického oboru, říká šéfka kosmetické firmy Ryor Jana Štěpánková.
|
Zdroj: E15 Michael Tomeš
Roli hraje i to, že děláme hlavně pečující kosmetiku, ne dekorativní, jako jsou rtěnky. Make-upy trochu poklesly, ale pečující kosmetiku používají lidé dál. Naopak i více. Jak začali nosit roušky, pleť se stává problematičtější, říká šéfka kosmetické firmy Ryor Jana Štěpánková.
|
Zdroj: E15 Michael Tomeš
Vymysleli jsme antimikrobiální gel s vůní okurky, ten nás zachránil. Měli jsme dva plány, buď že se gel chytne, nebo budeme propouštět. A zajistil nám tolik objednávek, kolik jsme nezažili ani o Vánocích, říká šéfka kosmetické firmy Ryor Jana Štěpánková.
|
Zdroj: E15 Michael Tomeš
Ryor není v obchodních centrech. Jednak jsou hodně drahá a my nemáme takové marže. Nemůžete si v nich určovat pracovní dobu, máte nad sebou pána. Ze stejného důvodu se Ryor neprodává v řetězcích, jsme jen v Rossmannu, říká šéfka kosmetické firmy Ryor Jana Štěpánková.
|
Zdroj: E15 Michael Tomeš
Šéfka kosmetické firmy Ryor říká, že je hrdá, že ani v době koronakrize nemuseli propouště. „I kdyby Ryor už peníze neměl, rozhodly jsme se s mámou (zakladatelkou firmy, pozn. red.) je poslat ze svých účtů. Máme skvělý tým a nechceme, aby se rozpadl, říká šéfka a dcera zakladatelky kosmetické firmy Ryor Jana Štěpánková.
|
Zdroj: E15 Michael Tomeš
Máme letos výročí třicet let od vzniku, chceme udělat dny otevřených dveří, ale nevíme, jestli to půjde. Zrušili jsme i veletrhy, říká šéfka kosmetické firmy Ryor Jana Štěpánková.
|
Zdroj: E15 Michael Tomeš
Zavřít