Zachránil nás antimikrobiální gel s vůní okurky, říká šéfka kosmetické firmy Ryor

7/7
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ryor pocítil i úbytek turistů, například v Karlových Varech. Byla tam i lázeňská lékárna s Ryorem přes celou stěnu, ale turisté nejezdí, nájmy jsou stejné, tak jsme po pětadvaceti letech zavřeli, říká šéfka kosmetické firmy Ryor Jana Štěpánková.
    Ryor pocítil i úbytek turistů, například v Karlových Varech. Byla tam i lázeňská lékárna s Ryorem přes celou stěnu, ale turisté nejezdí, nájmy jsou stejné, tak jsme po pětadvaceti letech zavřeli, říká šéfka kosmetické firmy Ryor Jana Štěpánková.| Zdroj: E15 Michael Tomeš
  • Máme za loňský rok šestiprocentní nárůst obratu na 133 milionů korun a víme, že jsme jedni z mála z kosmetického oboru, říká šéfka kosmetické firmy Ryor Jana Štěpánková.
    Máme za loňský rok šestiprocentní nárůst obratu na 133 milionů korun a víme, že jsme jedni z mála z kosmetického oboru, říká šéfka kosmetické firmy Ryor Jana Štěpánková.| Zdroj: E15 Michael Tomeš
  • Roli hraje i to, že děláme hlavně pečující kosmetiku, ne dekorativní, jako jsou rtěnky. Make-upy trochu poklesly, ale pečující kosmetiku používají lidé dál. Naopak i více. Jak začali nosit roušky, pleť se stává problematičtější, říká šéfka kosmetické firmy Ryor Jana Štěpánková.
    Roli hraje i to, že děláme hlavně pečující kosmetiku, ne dekorativní, jako jsou rtěnky. Make-upy trochu poklesly, ale pečující kosmetiku používají lidé dál. Naopak i více. Jak začali nosit roušky, pleť se stává problematičtější, říká šéfka kosmetické firmy Ryor Jana Štěpánková.| Zdroj: E15 Michael Tomeš
  • Vymysleli jsme antimikrobiální gel s vůní okurky, ten nás zachránil. Měli jsme dva plány, buď že se gel chytne, nebo budeme propouštět. A zajistil nám tolik objednávek, kolik jsme nezažili ani o Vánocích, říká šéfka kosmetické firmy Ryor Jana Štěpánková.
    Vymysleli jsme antimikrobiální gel s vůní okurky, ten nás zachránil. Měli jsme dva plány, buď že se gel chytne, nebo budeme propouštět. A zajistil nám tolik objednávek, kolik jsme nezažili ani o Vánocích, říká šéfka kosmetické firmy Ryor Jana Štěpánková.| Zdroj: E15 Michael Tomeš
  • Ryor není v obchodních centrech. Jednak jsou hodně drahá a my nemáme takové marže. Nemůžete si v nich určovat pracovní dobu, máte nad sebou pána. Ze stejného důvodu se Ryor neprodává v řetězcích, jsme jen v Rossmannu, říká šéfka kosmetické firmy Ryor Jana Štěpánková.
    Ryor není v obchodních centrech. Jednak jsou hodně drahá a my nemáme takové marže. Nemůžete si v nich určovat pracovní dobu, máte nad sebou pána. Ze stejného důvodu se Ryor neprodává v řetězcích, jsme jen v Rossmannu, říká šéfka kosmetické firmy Ryor Jana Štěpánková.| Zdroj: E15 Michael Tomeš
  • Šéfka kosmetické firmy Ryor říká, že je hrdá, že ani v době koronakrize nemuseli propouště. „I kdyby Ryor už peníze neměl, rozhodly jsme se s mámou (zakladatelkou firmy, pozn. red.) je poslat ze svých účtů. Máme skvělý tým a nechceme, aby se rozpadl, říká šéfka a dcera zakladatelky kosmetické firmy Ryor Jana Štěpánková.
    Šéfka kosmetické firmy Ryor říká, že je hrdá, že ani v době koronakrize nemuseli propouště. „I kdyby Ryor už peníze neměl, rozhodly jsme se s mámou (zakladatelkou firmy, pozn. red.) je poslat ze svých účtů. Máme skvělý tým a nechceme, aby se rozpadl, říká šéfka a dcera zakladatelky kosmetické firmy Ryor Jana Štěpánková.| Zdroj: E15 Michael Tomeš
  • Máme letos výročí třicet let od vzniku, chceme udělat dny otevřených dveří, ale nevíme, jestli to půjde. Zrušili jsme i veletrhy, říká šéfka kosmetické firmy Ryor Jana Štěpánková.
    Máme letos výročí třicet let od vzniku, chceme udělat dny otevřených dveří, ale nevíme, jestli to půjde. Zrušili jsme i veletrhy, říká šéfka kosmetické firmy Ryor Jana Štěpánková.| Zdroj: E15 Michael Tomeš
Ryor pocítil i úbytek turistů, například v Karlových Varech. Byla tam i lázeňská lékárna s Ryorem přes celou stěnu, ale turisté nejezdí, nájmy jsou stejné, tak jsme po pětadvaceti letech zavřeli, říká šéfka kosmetické firmy Ryor Jana Štěpánková.
Máme za loňský rok šestiprocentní nárůst obratu na 133 milionů korun a víme, že jsme jedni z mála z kosmetického oboru, říká šéfka kosmetické firmy Ryor Jana Štěpánková.
Roli hraje i to, že děláme hlavně pečující kosmetiku, ne dekorativní, jako jsou rtěnky. Make-upy trochu poklesly, ale pečující kosmetiku používají lidé dál. Naopak i více. Jak začali nosit roušky, pleť se stává problematičtější, říká šéfka kosmetické firmy Ryor Jana Štěpánková.
Vymysleli jsme antimikrobiální gel s vůní okurky, ten nás zachránil. Měli jsme dva plány, buď že se gel chytne, nebo budeme propouštět. A zajistil nám tolik objednávek, kolik jsme nezažili ani o Vánocích, říká šéfka kosmetické firmy Ryor Jana Štěpánková.
Ryor není v obchodních centrech. Jednak jsou hodně drahá a my nemáme takové marže. Nemůžete si v nich určovat pracovní dobu, máte nad sebou pána. Ze stejného důvodu se Ryor neprodává v řetězcích, jsme jen v Rossmannu, říká šéfka kosmetické firmy Ryor Jana Štěpánková.
Šéfka kosmetické firmy Ryor říká, že je hrdá, že ani v době koronakrize nemuseli propouště. „I kdyby Ryor už peníze neměl, rozhodly jsme se s mámou (zakladatelkou firmy, pozn. red.) je poslat ze svých účtů. Máme skvělý tým a nechceme, aby se rozpadl, říká šéfka a dcera zakladatelky kosmetické firmy Ryor Jana Štěpánková.
Máme letos výročí třicet let od vzniku, chceme udělat dny otevřených dveří, ale nevíme, jestli to půjde. Zrušili jsme i veletrhy, říká šéfka kosmetické firmy Ryor Jana Štěpánková.