Byznys je hra. Jen si musíte opatřit lokální pravidla a pochopit je, říkají podnikatelé

1/4
Přehled fotografií
Zavřít
  • David Chmelař si zvolil Malajsii za asijskou centrálu své společnosti iPrice. Staví asijskou Heureku.
    David Chmelař si zvolil Malajsii za asijskou centrálu své společnosti iPrice. Staví asijskou Heureku.| Zdroj: Jiří Liebreich
  • Obchodník v Dubaji by měl být být citlivý, diplomatický, a přitom by si měl udržet důstojnost a sebevědomí.
    Obchodník v Dubaji by měl být být citlivý, diplomatický, a přitom by si měl udržet důstojnost a sebevědomí.| Zdroj: Unsplash
  • Česká designová a sklářská společnost Lasvit dodává do Asie i na Blízký východ.
    Česká designová a sklářská společnost Lasvit dodává do Asie i na Blízký východ.| Zdroj: Lasvit
  • Ve Spojených státech prvotní nadšení klienta ještě neznamená, že obchod dobře dopadne.
    Ve Spojených státech prvotní nadšení klienta ještě neznamená, že obchod dobře dopadne.| Zdroj: Unsplash
David Chmelař si zvolil Malajsii za asijskou centrálu své společnosti iPrice. Staví asijskou Heureku.
Obchodník v Dubaji by měl být být citlivý, diplomatický, a přitom by si měl udržet důstojnost a sebevědomí.
Česká designová a sklářská společnost Lasvit dodává do Asie i na Blízký východ.
Ve Spojených státech prvotní nadšení klienta ještě neznamená, že obchod dobře dopadne.