Logo magazínu

Byznys je hra. Jen si musíte opatřit lokální pravidla a pochopit je, říkají podnikatelé

4 / 4
Prohlédnout znovu

Byznys je hra. Jen si musíte opatřit lokální pravidla a pochopit je, říkají podnikatelé

David Chmelař si zvolil Malajsii za asijskou centrálu své společnosti iPrice. Staví asijskou Heureku. | Jiří Liebreich
Obchodník v Dubaji by měl být být citlivý, diplomatický, a přitom by si měl udržet důstojnost a sebevědomí. | Unsplash
Česká designová a sklářská společnost Lasvit dodává do Asie i na Blízký východ. | Lasvit
Ve Spojených státech prvotní nadšení klienta ještě neznamená, že obchod dobře dopadne. | Unsplash

Neklidné (staro)nové vody vyšších sazeb

Kdo má odvahu, ať koupí byt na Ukrajině. Ceny po válce porostou, říká majitel RE/MAX

Ranní check: Řeckým akciím se letos daří. Vláda schválila nákup bojových letounů

Svět shání náhradu za saúdskou ropu. Biden toleruje obchod se surovinou pod sankcemi

Křetínský jedná s Thyssenkrupp o koupi podílu v ocelářské divizi

Ochrana dětí, nebo nepřiměřené špehování? Evropa řeší opatření, které by změnilo internet