Pokladní z Macy’s vyzráli nad samoobslužnou aplikací. Budou dál dostávat provize

1/3
Zavřít
  • Rozhodnout o sporu musel až nezávislý arbitr, který podle serveru CNBC usoudil, že zavedením technologie vedení společnosti Macy's porušuje kolektivní smlouvu, protože tím zaměstnance odstřihává od provizí.
    Rozhodnout o sporu musel až nezávislý arbitr, který podle serveru CNBC usoudil, že zavedením technologie vedení společnosti Macy's porušuje kolektivní smlouvu, protože tím zaměstnance odstřihává od provizí.| Zdroj: Profimedia
  • Stroje a pracovníci z masa a kostí mají za sebou další bitvu nekonečné války. Vítězem je tentokráte odborová organizace maloobchodního řetězce Macy's, poraženým samoobslužná platící technologie Scan&go, kterou v prodejnách americký řetězec nasadil.
    Stroje a pracovníci z masa a kostí mají za sebou další bitvu nekonečné války. Vítězem je tentokráte odborová organizace maloobchodního řetězce Macy's, poraženým samoobslužná platící technologie Scan&go, kterou v prodejnách americký řetězec nasadil.| Zdroj: Reuters
  • Odbory, jež zahrnují zhruba 11 tisíc zaměstnanců, si stěžovaly, že aplikace mění model obchodování v jejich neprospěch.
    Odbory, jež zahrnují zhruba 11 tisíc zaměstnanců, si stěžovaly, že aplikace mění model obchodování v jejich neprospěch.| Zdroj: Profimedia
Rozhodnout o sporu musel až nezávislý arbitr, který podle serveru CNBC usoudil, že zavedením technologie vedení společnosti Macy's porušuje kolektivní smlouvu, protože tím zaměstnance odstřihává od provizí.
Stroje a pracovníci z masa a kostí mají za sebou další bitvu nekonečné války. Vítězem je tentokráte odborová organizace maloobchodního řetězce Macy's, poraženým samoobslužná platící technologie Scan&go, kterou v prodejnách americký řetězec nasadil.
Odbory, jež zahrnují zhruba 11 tisíc zaměstnanců, si stěžovaly, že aplikace mění model obchodování v jejich neprospěch.