Roušky vygumovaly efekt rtěnky. Rozvrátily tak nakupování kosmetiky

1/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Nanášení make-up s rouškou
    Nanášení make-up s rouškou| Zdroj: Profimedia.cz
  • Magická síla rtěnky rázem vzala za své v okamžiku, kdy její působiště překryly roušky a respirátory.
    Magická síla rtěnky rázem vzala za své v okamžiku, kdy její působiště překryly roušky a respirátory.| Zdroj: profimedia.cz
  • Efektu rtěnky, tedy vzestupu drobných nákupů jen tak pro radost v době krize, si všiml Leonard Lauder, někdejší šéf kosmetického impéria Estée Lauder.
    Efektu rtěnky, tedy vzestupu drobných nákupů jen tak pro radost v době krize, si všiml Leonard Lauder, někdejší šéf kosmetického impéria Estée Lauder.| Zdroj: reuters
  • Nákup rtěnek, tradičně odolává   všem ekonomickým recesím. S výjimkou pandemie koronaviru, která nastolila roušky a respirátory.
    Nákup rtěnek, tradičně odolává všem ekonomickým recesím. S výjimkou pandemie koronaviru, která nastolila roušky a respirátory.| Zdroj: Profimedia
  • Video placeholder
    Jak pandemie změnila e-commerce v Česku?| Zdroj: Videohub
Nanášení make-up s rouškou
Magická síla rtěnky rázem vzala za své v okamžiku, kdy její působiště překryly roušky a respirátory.
Efektu rtěnky, tedy vzestupu drobných nákupů jen tak pro radost v době krize, si všiml Leonard Lauder, někdejší šéf kosmetického impéria Estée Lauder.
Nákup rtěnek, tradičně odolává   všem ekonomickým recesím. S výjimkou pandemie koronaviru, která nastolila roušky a respirátory.
Jak pandemie změnila e-commerce v Česku?