Marketing spojený s kartou: Pandemie urychlila nový trend v oslovování zákazníků

1/5
Zavřít
  • Card-linked marketing je založen na analýze platebních dat. Na jejich základě vzniká akční nabídka.
    Card-linked marketing je založen na analýze platebních dat. Na jejich základě vzniká akční nabídka.| Zdroj: Profimedia
  • Ondřej Knot, zakladatel společnosti Dateio, při prezentaci na Retail Summitu 2021 |
    Ondřej Knot, zakladatel společnosti Dateio, při prezentaci na Retail Summitu 2021 || Zdroj: Dateio
  • Ondřej Knot, zakladatel společnosti Dateio
    Ondřej Knot, zakladatel společnosti Dateio| Zdroj: Dateio
  • Ondřej Knot (vlevo) při prezentaci na Retail Summitu 2021
    Ondřej Knot (vlevo) při prezentaci na Retail Summitu 2021| Zdroj: Dateio
  • Zakladatelé Společnosti Dateio Ondřej Knot (vlevo) a Ivan Dovica
    Zakladatelé Společnosti Dateio Ondřej Knot (vlevo) a Ivan Dovica| Zdroj: Dateio
Card-linked marketing je založen na analýze platebních dat. Na jejich základě vzniká akční nabídka.
Ondřej Knot, zakladatel společnosti Dateio, při prezentaci na Retail Summitu 2021 |
Ondřej Knot, zakladatel společnosti Dateio
Ondřej Knot (vlevo) při prezentaci na Retail Summitu 2021
Zakladatelé Společnosti Dateio Ondřej Knot (vlevo) a Ivan Dovica