„Musíme být cenově velmi konkurenceschopní. To vytváří velký tlak,“ říká o tom, jak na řetězec Albert působí propad maloobchodních tržeb, jeho šéf Jesper Lauridsen.|
Zdroj: Miroslav Belančin/e15
Generální ředitel Albertu Jesper Lauridsen|
Zdroj: Miroslav Belančin/e15
„Myslím, že ceny potravin budou klesat dále. V některých oblastech, jako jsou pekařské výrobky, již klesají,“ tvrdí Lauridsen.|
Zdroj: Miroslav Belančin/e15
„Začali jsme v Brně, poté jsme postupně rozšiřovali do Ostravy a dalších velkých moravských měst včetně Olomouce, kde jsme také otevřeli samostatný sklad pro e-commerce. Hlavním cílem bylo získat zpětnou vazbu od zákazníků a ověřit, zda je služba opravdu dobrá,“ vysvětluje šéf Albertu Lauridsen, proč si z e-shopu Albertu v Praze zatím nejde objednat.|
Zdroj: Miroslav Belančin/e15
„Je pro nás obtížné akcí nevyužít, když je poptávka po nich tak velká,“ popisuje Lauridsen.|
Zdroj: Miroslav Belančin/e15
Generální ředitel Albertu Jesper Lauridsen|
Zdroj: Miroslav Belančin/e15