Luxusní obchoďák Pavla Loudy dává zákazníkům pocit, že si nekupují ojetinu, ale nové auto

7/8
Zavřít
  • Společnost Pavel Louda založil už v roce 1992 a vypracoval se na největšího dealera nových škodovek a hyundaiů v Česku. Prodává ale i starší auta. Jejich potenciál vzhledem k ekonomické situaci sílí, proto se pro ně Louda rozhodl postavit „obchodní dům“.
    Společnost Pavel Louda založil už v roce 1992 a vypracoval se na největšího dealera nových škodovek a hyundaiů v Česku. Prodává ale i starší auta. Jejich potenciál vzhledem k ekonomické situaci sílí, proto se pro ně Louda rozhodl postavit „obchodní dům“.| Zdroj: Michael Tomeš
  • Hoisin bůček, sendvič s trhaným kuřetem nebo zapečený chléb s chorizem podávaný na cool keramickém talíři. Nákup auta z bazaru lze doprovodit dobrým obědem.
    Hoisin bůček, sendvič s trhaným kuřetem nebo zapečený chléb s chorizem podávaný na cool keramickém talíři. Nákup auta z bazaru lze doprovodit dobrým obědem.| Zdroj: Michael Tomeš
  • Louda je přesvědčený, že našel díru na trhu, a obchod s mladými ojetinami – většinou nanejvýš pětiletými – pojímá úplně jinak.
    Louda je přesvědčený, že našel díru na trhu, a obchod s mladými ojetinami – většinou nanejvýš pětiletými – pojímá úplně jinak.| Zdroj: Michael Tomeš
  • Louda Auto, Vrbová Lhota
    Louda Auto, Vrbová Lhota| Zdroj: Michael Tomeš
  • Ve Vrbové Lhotě si zákazník s trochou nadsázky připadá, jako kdyby pořizoval ne ojetinu, ale čerstvou novinku.
    Ve Vrbové Lhotě si zákazník s trochou nadsázky připadá, jako kdyby pořizoval ne ojetinu, ale čerstvou novinku.| Zdroj: Michael Tomeš
  • „Zákazníci je nechtějí,“ říká Pavel Louda o momentálních šancích ojetých elektromobilů na českém trhu.
    „Zákazníci je nechtějí,“ říká Pavel Louda o momentálních šancích ojetých elektromobilů na českém trhu.| Zdroj: Michael Tomeš
  • Třípatrový dům pro předváděcí, zánovní a ojeté vozy Louda nepostavil jako klasický bazar, ale jako moderní obchodní centrum.
    Třípatrový dům pro předváděcí, zánovní a ojeté vozy Louda nepostavil jako klasický bazar, ale jako moderní obchodní centrum.| Zdroj: Michael Tomeš
  • Louda Auto, Vrbová Lhota
    Louda Auto, Vrbová Lhota| Zdroj: Michael Tomeš
Společnost Pavel Louda založil už v roce 1992 a vypracoval se na největšího dealera nových škodovek a hyundaiů v Česku. Prodává ale i starší auta. Jejich potenciál vzhledem k ekonomické situaci sílí, proto se pro ně Louda rozhodl postavit „obchodní dům“.
Hoisin bůček, sendvič s trhaným kuřetem nebo zapečený chléb s chorizem podávaný na cool keramickém talíři. Nákup auta z bazaru lze doprovodit dobrým obědem.
Louda je přesvědčený, že našel díru na trhu, a obchod s mladými ojetinami – většinou nanejvýš pětiletými – pojímá úplně jinak.
Louda Auto, Vrbová Lhota
Ve Vrbové Lhotě si zákazník s trochou nadsázky připadá, jako kdyby pořizoval ne ojetinu, ale čerstvou novinku.
„Zákazníci je nechtějí,“ říká Pavel Louda o momentálních šancích ojetých elektromobilů na českém trhu.
Třípatrový dům pro předváděcí, zánovní a ojeté vozy Louda nepostavil jako klasický bazar, ale jako moderní obchodní centrum.
Louda Auto, Vrbová Lhota