CzechTourism nabídne regionům návod, jak tvořit produkty cestovního ruchu
3
/
7
Přehled fotografií
Zavřít
Množství vybraných produktů se týká cykloturistiky, která efektivně spojuje aktivní pohyb a poznávání zajímavých míst v regionech
|
Zdroj: CzechTourism
Postup implementace Marketingové koncepce CzechTourism pro roky 2012-2015, zdroj: CzechTourism
|
Zdroj: CzechTourism
Ukázka webových stránek produktu „Moravské vinařské stezky“
|
Zdroj: CzechTourism
Tematické kategorie produktů podle Marketingové koncepce CzechTourism, zdroj: CzechTourism
|
Zdroj: CzechTourism
Úrovně komunikace od tematických kategorií až po konkrétní produkty podle Marketingové koncepce CzechTourism, zdroj: CzechTourism
|
Zdroj: CzechTourism
Ukázka z propagačního materiálu k produktu „S Nebelem po Semmeringu“
|
Zdroj: CzechTourism
Ukázka z pracovní verze Manuálu
|
Zdroj: CzechTourism
Zavřít