VIZE 2013: Přímá komunikace začíná konkurovat klasickým médiím

3/4
Přehled fotografií
Zavřít
  • Tomáš Jelínek z agentury DBM na konferenci představil výsledky výzkumu, kterého se účastnilo přes pt set českých novinářů
    Tomáš Jelínek z agentury DBM na konferenci představil výsledky výzkumu, kterého se účastnilo přes pt set českých novinářů| Zdroj: Lubos Wisnewski
  • Denisa Kasl Kollmannová vede katedru marketingové komunikace a PR na FSV UK Praha, Milan Hejl je hlavní osobou největší české PR agentury AMI Communications
    Denisa Kasl Kollmannová vede katedru marketingové komunikace a PR na FSV UK Praha, Milan Hejl je hlavní osobou největší české PR agentury AMI Communications| Zdroj: Lubos Wisnewski
  • Michal Štěpánek ze společnosti beevendo na konferenci představil systém adresného marketingu pomocí lokálních SMS
    Michal Štěpánek ze společnosti beevendo na konferenci představil systém adresného marketingu pomocí lokálních SMS| Zdroj: Lubos Wisnewski
  • Petr Mareš z TV Prima na konferenci VIZE 2013
    Petr Mareš z TV Prima na konferenci VIZE 2013| Zdroj: Lubos Wisnewski
Tomáš Jelínek z agentury DBM na konferenci představil výsledky výzkumu, kterého se účastnilo přes pt set českých novinářů
Denisa Kasl Kollmannová vede katedru marketingové komunikace a PR na FSV UK Praha, Milan Hejl je hlavní osobou největší české PR agentury AMI Communications
Michal Štěpánek ze společnosti beevendo na konferenci představil systém adresného marketingu pomocí lokálních SMS
Petr Mareš z TV Prima na konferenci VIZE 2013